draboda Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har tekt til å kjøpe en ny mus og lurer på hva slags mus dere synes er best og hvorfor. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg synes Microsoft Intellimouse 3.0 er helt overlegen på grunn av gode knapper, hvordan den ligger i hånden, og fordi den er så presis. Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 har et tips om hva du ikke sakl kjøpe: Vivanco! den suger, har brukt den i litt over en måned og den er helt herpet allerede Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har tekt til å kjøpe en ny mus og lurer på hva slags mus dere synes er best og hvorfor. Smaken er som baken egentli, finst mange bra mus. Kvar sin smak og behag. Eg har logitech mx500 og er kjempefornøgd med den, men det finst sikkert folk som ikkje liker den. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har Logitech Mouseman Optical selv, synes denne er helt suveren å bruke. Men!: Den har bare en oppdateringsfrekvens på 50Hz, noe som er ganske så lite... hvis du er vant med høyere frekvenser vil dette føles rart og kanskje laggete. Jeg er blitt helt vant til det nå, går fint å spille alle fps'er osv. Så hvis du vil ha overlegen presisjon kjøper du ikke denne. Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Villmink Skrevet: 18 Okt 2003 18:28 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Jeg synes Microsoft Intellimouse 3.0 er helt overlegen på grunn av gode knapper, hvordan den ligger i hånden, og fordi den er så presis. Enig 8) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Logitech MX300, no doubt! Lenke til kommentar
neXon Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 har hørt rykter om at man finner billig og bra muser utenfor Den norske bansk i Oslo...hehe :Pp Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Logitech MX300, no doubt! I Agree.. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg synes Microsoft Intellimouse 3.0 er helt overlegen på grunn av gode knapper, hvordan den ligger i hånden, og fordi den er så presis. Helt enig.. :D Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 har hørt rykter om at man finner billig og bra muser utenfor Den norske bansk i Oslo...hehe :Pp Å hærregud du har missssforstått altså! Det er jo ikke sånna muser DE snakker om her! :o Men er enig at MSv3.0 veldig bra(bruker de to tommel knappene til lean left/right i spill, genialt) Lenke til kommentar
GnOHm Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Logitech MX300, no doubt! beste musa ever Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Trives godt med min Logitech Mouseman Dual Optical, både når det gjelder presisjon og ergonomi. Nå har jeg enda tilgode å prøve MS-IME3.0 men den sies å være veldig bra og presis for fps-gamere. Ellers vil jeg holde en knapp på mx500 som har NYDELIG ergonomi. Har prøvd den et par timer mens jeg satt å knota i photoshop og merka det nesten ikke på handa i det hele tatt. Mx500 eller MS-IME3 er de to beste alternativene syns jeg. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Intellimouse Optical 1.1 Men seriøst, ikke hør på oss, gå til Elkjøp og test selv! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Selv liker jeg min, Dual Optical fra Logitech. Men du bør nok teste dem selv, spesielt MX-serien, Dual og et par av MS sine mus. Så får du finne utav det selv Lenke til kommentar
draboda Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har prøvd Microsoft Intellimouse 3.0. jeg synes den er litt vel lett. Jeg er ikke ute etter noen tung mus eller noe, men noe som føles som ligger på musmatta i stede for å flyte over den. Det føles ligsom som om du må gjøre motstand for å stoppe den fra å gli uttafor musmatta når du beveger den til siden... det var kanskje litt overdrivi, men det er omterent sånn jeg synes det føltes som Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har prøvd Microsoft Intellimouse 3.0. jeg synes den er litt vel lett. Jeg er ikke ute etter noen tung mus eller noe, men noe som føles som ligger på musmatta i stede for å flyte over den. Det føles ligsom som om du må gjøre motstand for å stoppe den fra å gli uttafor musmatta når du beveger den til siden... det var kanskje litt overdrivi, men det er omterent sånn jeg synes det føltes som Det har jo med musematta også da.. Men Logitech MX300 og func er min favoritt.. Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg Kjøpte icemat+ intelli 3.0 foleden musmatta i seg selv er god ,men jeg synest den er for liten plagsomt og komme utenfor matta i CS Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 La det herske INGEN tvil: MX 300 & MX 500 Test dem hos Expert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå