Gå til innhold

Laveste temp

Aleks_r

Anbefalte innlegg

Hva er den laveste tempen du har kommet ned i med luftkjøling?

Hvilket utstyr hadde du?

Det laveste jeg har sett med lufkjøling, var 2+ på en P3 800Mhz'er, med en sånn Tsunami fra 3dfxcool, og en Delta 80MM'er som kjørte på 15 V. Samt en dæsj med AS3 da, og vinduet på vidt gap midt på natta, når det var som kaldest! :yes:

Nei, det var ingen svikt i tempsensoren, for vi satte opp ett eksternt termometer, som viste 2+ det og :woot: Skal se om jeg for lastet opp bilde av MBM5 senere!

Desverre hadde jeg ikke digitalcam under "forsøket", så jeg fikk ikke tatt bilde av det eksterne termomteret!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det oppsettet nedenfor, og jeg har bare en original standard cpu vifte(levert med CPU), en cab. vifte på 80mm, en original vfte levert med strømforsyning, og en standard Radeon 9700PRO vifte.. :D

jeg er faktisk helt rystet selv over hvilken temp jeg har...

System: 23 8)

CPU: 28 :wink:

Lenke til kommentar

Server'n min (jadda den drar på åra) Er en P3 600 @ 800 på et Abit BE-6 II v2.0. Slot 1 med andre ord. Kjølern er en gigantisk Alpha-sak som originalt hadde to 4000 RPM vifter, med litt enkel modding sitter det en 8x8cm @ 2000 rpm på den isteden. Stille og fint. Idler ned mot 25 grader med 18-19 grader i rommet. Kan nok få det coolere med litt mer vifter og fart, men no need for all støyen..og når boxen er dundrende stabil (1-2 mnd uptime, stortsett bare reboot pga virusupdates og winupdate) samt stappa med hd'er og står og server ivei dagen lang... :D Kabinettet er forøvrig et lite aopen hq45 modda for plass til litt ekstra hd'er. På det meste har jeg hatt 5 disker i det + drev. Søt liten pc det :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...