enden Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har hatt litt problemer med at lyden bare forsvinner. Da har en reboot fikset alt, og jeg har ikke tenkt mer på det... Idag forsvant plutselig alt av lyd, og denne meldingen kom opp: Lydkortet er Realtek AC97 - onboard på abit IC7 Noen som kan hjelpe meg? Postet her fordi jeg ikke synes det passer noe bedre inn under lyd. Kunne like godt vært hovedkort... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Prøv å re-installere lyd-driveren, evt. oppdatere den. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Det har jeg gjort. Lastet ned siste fra abit-usa.com og la den inn. Midt under install spontanrebootet xp :o Etter oppstart fantes ingen lyddriver i det hele tatt, og jeg lot xp søke automatisk etter driver. Da fikk jeg lyd med noe j*vlig støy og knitring, men etter å ha lukket winamp forsvant alle tegn til lyd igjen, og min gode venn, dialogboksen, kom frem igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå