datkid Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har et problem. Når jeg putter inn en 800MB cd-r plate, og skal brenne en compilation på f.eks 730MB, får jeg opp ei melding om at 'mediet ikke er stort nok for denne kompilasjonen'. What the fuck! Sinnsykt irriterende, så jeg poster her i håp om at noen kan hjelpe meg. Jeg har en ASUS CRW-5224A Revolution brenner, kjøpt for ca en måned siden, så den burde jo støtte 800MB plater, burde den ikke? Lenke til kommentar
draboda Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 du må sikkert bare sette nero eller det programet du bruker til 800 MB i stede for 700 MB... Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har en ASUS CRW-5224A Revolution brenner, kjøpt for ca en måned siden, så den burde jo støtte 800MB plater, burde den ikke? jo.. sett brenne programmet til å ta 800MB cd'r Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei! Her burde du vel finne svaret: http://www.hardware.no/guider/overbrenn/index.html Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå