Malvado Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei. Sliter i det siste med at datamaskinen fryser, dette skjer som regel etter intens lesing fra dvd/brenner. Kan også skje ved oppstart av windows xp. Di første feilsymptomene fikk jeg allerede for ca 1 og 1/2 uke da dvd og brenner ikke lengre kunne lokaliseres i windows, men var i device manager merket med et "!" tegn. Dette lot seg rette på ved en windows restore (restaurerte noen dager bakover). Problemet var vist noen corrupte cdrom.inf filer (systemfiler). Lurer litt på om dette eventuelt har en sammenheng med at jeg har en wd 80gb 8mb caviar hd siden jeg kjører 166fsb (barton 11x) på et Msi kt3 ultra 2 deluxe. Har hørt at dette hk ikke akkurat liker barton, men feilen som oppstår kan jo ikke akkurat ha så mye å gjøre med cpu (når aldri mere enn maks 46C på 13x v1.625 (undervoltet funker fint)) Oppsummert tror jeg at det kan være : *Noe med Hk. *Ide kabelen? *Hd? *Minne? Hadde vært greit å få hørt fra dere andre hva dere tror det kan være, skal prøve å poste etter vært men kan bli litt treg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå