T.F.T Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 hei jeg har en pc med adsl. dette er en pc som flere i familien bruker og jeg har selvfølgelig min egen brukerprofil. problemet er bare det at jeg kommer meg ikke på internett når jeg bruker denne brukerprofilen. Dette skjer: 1. jeg dobbeltklikker på adsl ikonet 2.Denne beskjeden blir gitt: antall sekunder før du kobles ned ved inaktivitet. så da skal jeg lissom skrive et antall sekunder før jeg kobled ned ved inaktivitet. Jeg skjønner ingenting av dette. Please hjelp meg!! Hvordan får jeg internett til å virke på min brukerprofil også?????? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 husker jeg ikke helt feil må du konfigurere hver brukerkonto til å logge seg på nettet selv.... Lenke til kommentar
neXon Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 må nokk sette instillinger for hver bruker kontao ja, Motar du ip-adresse fra adsl boksen? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 hvordan konfigurerer man brukerkontoen til å logge seg på nettet selv? Lenke til kommentar
neXon Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 det skal bli lagret av seg selv og du aktiverer "mota fra DHCP" http://www.hjelperdeg.net/nettverk/nettverk/index.php kansje du finner mere hjelp der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå