drbaron Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Har et par dali 5005 høytalere som jeg både skal bruke til data og til å høre på musikk (cd). Har per i dag en alt for dårlig forsterker. Trenger ikke noen soround forsterker bare vanlig stereo. Hvilken forsterker + cd spiller er passe til disse høytalerne og hvor burde jeg kjøpe det. Har sett på denon forsterkere på hifiklubben. Mulig jeg skal kjøpe meg et nytt skjermkrot også...har sett en del på geforce3 ti200 korta...men hvem av de er best...må være bra 2d i tilleg til god 3d........... Lenke til kommentar
kvasi Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 kan også anbefal rotel. 2x 60w. har fått meget god mottagelse av gutta som har peil og koster ikke allverden. harmon/ kardon 650 2x65. er ikke et dumt alternativ. det har kommet ny modell (750), så det er trolig muligheter til å plukke opp billige utgaver av 650. angående cd-spiller ville jeg satset på pioneer eller sony. kjente merker som leverer varene. yngve Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Argh! Skal du ha Sony, må du opp i ES - serien for å få kvalitet. Pioneer... Urhg! Arcam, Linn, Harman/Kardon... say no more. Lenke til kommentar
ØSTEN Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Poenget her var vel å finne en cd-spiller som passer sammen med Dali 5005 og evt en billig Rotel. Du har gode ører om du med denne kombinasjonen hører forskjell mellom en billig Pioneer eller Sony cd-spiller. (Man bruker ikke en Linn cd-spiller sammen med Cervin høyttalere feks) Men gå for en rimelig Sony cd-spiller, de er gode de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå