AshtraY Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 hei! Kompisen min ba meg spørre her på hw.no forumet om kanskje dei visste råd.. Han kjøpte seg ei maskin på ekspert som var faktisk nokså bra specs til rimelig pris.. anyway Han har xp 2500 hovudkortet var av typen msi .. meir veit eg ikkje Ati radeon 9600 512 ddr ram xp home 160 giga han kjøpte maskina og skulle innstallere drivera igjøna driver cd'en ( var ein-alle-drivera- cd) Innstallerte driveren til radeon 9600 uten problemer.. direct X 8.1 vart og innstallert. Men når han prøvde warcraft 3 so gjekk det fint å starte ein vanleg game mot pc'en.. men etter rundt 1 minutt så låste maskina seg. samme skjedde med alle dei andre 3d spela.. låste seg frå 30 sek til 2-3 minutt... eg kom til han og vi unninnstallerte driverane og downloada den nyaste driveren frå ATI men det samme skjedde.. Etterpå la vi inn directX 9.0b men til inga nytte Vi prøvde forskjellige oppløysningar og prøvde oss fram på innstillingar i egenskapar-> skjerm-> open gl og direct x tingen.. Men det samme skjedde.. Han prøvde å ringe kundeservicen men dei sa at han skulle kontakte spel forhandlarane .. ehm? Vel vi prøvde då til slutt å slette drivarane og ha ut 3dkorte og ha den inn att..men til ingen nytte No seinare i kveld skal han prøve å formatere og gjere alt på nytt.. Viss ikkje det går har han tenkt å heve kjøpet . Noken som har nokre tips ? Tar imot med takk! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Formater, last ned de nyeste driverene, ikke bruk noen av de du har fått med. Finn ut hvilket hovedkort han har, få med drivere til dette også. Pass på å laste ned rett drivere. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 En ting jeg bestandig har innbilt meg er at ATI er kravstor til spenningen på Agp`en. Hadde et R8500 som måtte ha 1,6 volt for å fungere stabilt i spill,på 1,5v hengte spillene seg. Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 slå av 8xagp , dersom denne står på . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå