Nobu Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei. Jeg har tuslet med Premiere på lenge nå, men siden jeg har fått fatt i et videokamera tenkte jeg at jeg skulle se hva jeg kunne få til. Det viser seg imidlertid nå, at jeg ikke får gjort mer enn å starte programmet, velge hvilken editing-mode jeg skal bruke og så velge standard (har prøvd med noen forskjellige og alle resulterer i det samme), deretter henger programmet seg når det skal vise timeline'n nederst i programmet, og slik står det helt til jeg lukker det tvunget. Noen som har peiling på hva som er greia her? Er det noen codecs eller noe som gjør at Premiere ikke klarer å starte skikkelig? Ville tro at dette skjedde før jeg i det hele tatt kunne gjøre noe i programmet, ved "boot"-screenen til programmet hvor diverse ting lastes inn? Har K-Lite codec pack inne, Nemo codec pack tror jeg også er gjemt inne her et sted, pluss minus noen codecer som man har bruk for når man laster ting ned (Xvid og forskjellige DivX codecer og utgaver av disse). Noen som har opplevd noe lignende, eller har peiling og kan gi meg et tips på hva som er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå