Monna Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hei Jeg har en Samsung S4 Active som jeg har en del bilder og videoer på. Jeg har denne knyttet opp mot Dropbox slik at jeg får lagret det jeg tar bilder og filmer. Nå viser det seg at jeg klarer ikke å legge over videoene som jeg har tatt, og ikke klarer jeg å finne dem via PC heller. De ligger på mobilen, for når jeg går inn der så ser jeg dem. Noen som kjenner til dette, og vet hvordan jeg skal få ført over videoene? Lenke til kommentar
Monna Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Ingen som kjenner til denne problemstillinga? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Dropbox har en side med litt info om hvordan man laster bilde og video opp til kontoenhttps://www.dropbox.com/help/84/en Skal være mulig å koble den til PC med USB kabel også, og kopiere video og bilde direkte over til PC-en. Bruker du en app som f.eks Wifi Explorer kan du også bla i filene på telefonen trådløst så lenge de er på samme nettverk. Endret 20. juni 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hvis man vil overføre filer trådløst mellom Android og PC, så er Airdroid genial. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Slå på autoopplastning i dropbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå