Petterahl Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 problemet ligger i at jeg ikke kommer av internett når den er først koblet til. må restarte maskinen får at den skal slå seg av. det hender at jeg klarer det, men det er skjeldent. har en isen linje på 64 kbps fra telenor. når jeg trykker på koble fra såskjer det ikke noe. jeg har windows 2000 og SP4+ at jeg har kjørt ad-aware. hadde vært med noen raske svar her. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Prøv å legge til tilkoblingen på nytt? Sjekket alle innstillinger? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 problemet ligger i at jeg ikke kommer av internett når den er først koblet til.må restarte maskinen får at den skal slå seg av. det hender at jeg klarer det, men det er skjeldent. har en isen linje på 64 kbps fra telenor. når jeg trykker på koble fra såskjer det ikke noe. jeg har windows 2000 og SP4+ at jeg har kjørt ad-aware. hadde vært med noen raske svar her. Har du oppdatert antivirus program? Var borti det samme en gang og da tror jeg det var et virus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå