Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har handlet derfra i det siste? Hvor rask/treig er leveringstiden på gratis frakt? Må man betale toll/moms derfra? Det er jo en norsk nettbutikk selv om de sender fra Sverige. Skal bestille en Samsung Galaxy Tab 3 10.1" i gave til min kjære pappa som fyller år. Jeg må ha pakken innen 5.juli, så burde jo ha god tid om jeg bestiller nå selv på gratisfrakten? Er dette et bra nettbrett forresten? Syns det var pent ihvertfall og så jo bra ut med finesser og sånt.

Endret av Dona
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er den på lager, og du bestiller nå, bør du ha den i god tid i forveien. Det er leveringstid på opptil 10 dager, men vanligvis er pakken fremme etter 5-7 dager, det er iallefall min erfaring.

Du betaler ikke moms på varer du bestiller fra NetOnNet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei uff, tror ikke du får den før 5. juli med tanke på sommerhandel osv.. posten tar jo ekstra lang tid nå som det er så varmt!

Haha. :p Jeg har aldri bestilt derfra før og har hørt at de er treige, så måtte jo høre hvordan leveringstiden er. Hørt om folk som har ventet i månedsvis.

Er den på lager, og du bestiller nå, bør du ha den i god tid i forveien. Det er leveringstid på opptil 10 dager, men vanligvis er pakken fremme etter 5-7 dager, det er iallefall min erfaring.

Du betaler ikke moms på varer du bestiller fra NetOnNet.

Så bra, takk for svar. Da bestiller jeg ikveld eller imorgen. :)

Lenke til kommentar

Forvent minst 5-6 dager levering.. Det de gjør med gratis frakt bestillingene er at de havner bakerst i køen helt til de får tid til å pakke den innimellom de som har betalt for frakt.

5-6 dager er helt greit. Er jo lenge til pappas bursdag enda. Da velger jeg gratisfrakten. Gidder ikke betale for frakt når jeg ikke må.

Lenke til kommentar

Tar litt lengre tid hos NetOnNet men ikke så veldig. Har handlet veldig mye der og vært veldig fornøyd.

Vil du ha pakken litt raskere så har Komplett.no og MPX.no og gratis frakt nå i sommer, og de leverer det litt raskere.

De har passet på å sette opp prisene samtidig, så "gratis".

Lenke til kommentar

Haha, fem kr betyr ingenting, nei. Ikke femti heller. Derimot 600 ekstra betyr noe. Visste ikke at den var på tilbud hos komplett, nemlig. Sist jeg så der kostet den 2290,- Netonnet har rentefri nedbetaling da, mens komplett tar 36,9%. Ser ut til at jeg må ta den på nedbetaling pga både baksmell og at bilen min trenger en dyr reparasjon. Men pappa skal få ordentlig gave selv om jeg har litt for mye utgifter om dagen. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...