got_issues Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 :-) Har nettopp fått skolestipend, og penga brenner i lomma. Skal ha meg nytt skjermkort har jeg bestemt meg for, men jeg skal liksom fremdeles ha penger igjen etterpå. På komplett.no kom jeg over denne lille skjønnheten http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...vdID=1&CatID=24, og det synes jeg var ganske rimelig for et typisk "ikke-lenger-state-of-the-art-men-fremdeles-MER-enn-brukbart-gpu". Lurte bare på om noen der ute har noen erfaringer de vil dele om detta kortet... PS: Driver med 3D-CAD tegning, så jeg er nesten avhengig av 256RAM.. er i tillegg keen på et kort som feilfritt støtter HL2 når den tid kommer.... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 er i tillegg keen på et kort som feilfritt støtter HL2 når den tid kommer.... Da er jeg redd for at du må legge mer penger i skjermkort investeringen. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 256 mb varianten av 9600 kortet er ikke noe å samle på. Elendig ytelse og de ekstra mb'a med ram er mer for syns skyld en noen praktisk nytte. Pga kortets design er det ikke overhodet istand til å utnytte minnet effektivt. Tallrike reviews og tester rundtom på web'en beviser det. Lenke til kommentar
Star Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 villle kjøpt 9600 pro.. det har jo fått gode resultater, men det koster... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå