nybb Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hver gang jeg spiser en Läckerol-pastill blir jeg veldig uvel. Samme hvilken smak det er, og til og med en eneste pastill gjør meg kvalm, og jeg får en uggen følelse i kroppen etter 10-15 sekunder. Dette er selvsagt ingen belastning, Läckerol er ikke noe jeg må ha, men pastillene er selvsagt gode. Dent, Ricola, Doc, og andre lignende pastiller er helt greit, men ikke Läckerol. Vurderer å sende en mail til Nidar for å høre om det er noen tilsetninger i pastillene som noen kan være allergisk mot. Det er vel neppe noen her inne som kan si at de føler det samme... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Pleier å føle det samme når jeg hiver i meg to-tre esker. 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg får vondt i magen og føler meg uvel av alle typer pastiller untatt IFA. Er ikke uvanlig å bli uvel og få oppblåst og løs mage av pastiller. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Særlig Lackerol pastiller har en lakserende effekt ved større inntak, men er vel noen som reagerer med 1 pastill også.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg blir også uggen av lackerol. Kunstig søtning gjør meg uggen, men lackerol har en ekstra evne til dette. IFA er lagd med ekte sukker, derfor blir man ikke uggen av den, Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Bytt ut Aspartam med sukker 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Jaså, så dette var ikke tilfeldig like vel. Greit å vite. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Doc er også lagd med sukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå