Bushnell Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 for en stund siden slutta bassen i den ene høytalern å virke helt å det kommer bare diskant.. bass elementet ser ikke ut til å være sprengt eller noe.. hva er galt? kan det være lydkortet sin feil? eller er det en feil på høytalern? høytalern begynner å bli gammel da, den er vel fra 1976 eller noe.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Se etter om den lille spolen bak elementet er brent av kanskje..? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Fra 1976 Hva med å skru den opp og sjekke at spolen er intakt, og kanskje har kablene som går til basselementet blitt ristet løs etter 30 år. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 høres ut som dårlig kontakt mellom kablene og høytaler/forsterker. (jeg kan påstå dette, fordi jeg har 2 dagers efaring med hifi ) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 jeg har bytta høytaler kabel... får vel operere høytaler en vakker dag da.. å ikke mobb høytalerne mine, de er gode å trofaste.. Lenke til kommentar
droll Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Her har du 2 enkle tester : 1: koble ifra forsterker , set inn et 1.5 V batteri imellom ledningene til høytaleren , hvis membranen beveger seg inn/ut er elemente ok 2 : bytt om på kablene til høyre/venstre høytaler ( på forsterker ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå