bosannes Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Leste dette her på Windows.no Det er en bug i Windows XP, som gjør at store .avi filer ikke lar seg slette uten videre. Dette kan fikses ved å slette følgende registernøkkel: HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREClasses CLSID{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}InProcServer32 Hvis du ikke finner nøkkelen ved et søk, prøv i stedet å bla deg frem til nøkkelen. Jeg har ikke denne nøkkelen. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Trenger du gjøre noe da? (dvs. har du dette problemet?) Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 ja, vanligvis funker de å bare gi fila et nytt navn først, men det gjorde ikke det nå Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hmm.. prøv å starte pc'n i sikkermodus, for så å slette filen.. eller bare med kommandolinje og slette filen der i fra. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Hmm.. prøv å starte pc'n i sikkermodus, for så å slette filen.. eller bare med kommandolinje og slette filen der i fra. Pleier vanligvis å gjøre det, men akkurat nå vil jeg helst ikke skru av pc-en (DC...) Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 et problem jeg har er at jeg ikke klarer å slette aviifler når explorer viser dem i katalogen.. virker som den prøver å tolke dem på en måte .. ala "forhåndsvisning", på tross av at jeg ikke har no sånn. åpner jeg en commandprompt får jeg sletta den lett, forutsatt at jeg ikke har åpna den aktuelle mappa i explorer samtidig.. merkelig greie. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 et problem jeg har er at jeg ikke klarer å slette aviifler når explorer viser dem i katalogen.. virker som den prøver å tolke dem på en måte .. ala "forhåndsvisning", på tross av at jeg ikke har no sånn. åpner jeg en commandprompt får jeg sletta den lett, forutsatt at jeg ikke har åpna den aktuelle mappa i explorer samtidig.. merkelig greie. funka glimrende. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå