Challenger Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei! Har akkurat fått tak i en Toshiba Satellite bærbar data. Funker helt fint, men skjermen er knust.. Jeg har nå skrudd ut denne skjermen og det ser greit ut å bytt hvis det er mulig... Det er en 14". Spørsmålet mitt til dere der ute, blir da: Er det mulig å bytte kun skjermen til en laptop og i så fall hvor mye ville det kostè? Håper på snarlig svar. På forhånd takk. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Spørsmålet mitt til dere der ute, blir da: Er det mulig å bytte kun skjermen til en laptop og i så fall hvor mye ville det kostè? Ja, det er mulig, men det koster mer enn maskinen er verdt. Å skifte en i en gammel Armada Compaq jeg hadde ville ha kostet 11k. Ble derfor uaktuelt. Du kan jo alltids ta kontat med Toshibaverksted, men ikke regn med at det blir billig. Lenke til kommentar
Challenger Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg skjønner. Dersom prisen er så høy er det nok ikke verdt det. Det er tross alt bare en Satellite S 1800-804 Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Om du hade tänkt montera själv går det att få en skärm billigare än så, kanske t.ex. denna eller dessa kan hjälpa dig. se till att köpa från någon med hög feedback, så du slipper besvikelser. /anders Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det er faktisk ikke så vanskelig å bytte skjerm på laptop selv. Jeg hadde aldri gjort det før, men med grunnleggende teknisk innsikt vil jeg tro du klarer deg bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå