Fjelldal83 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg er en veldig lat person og derfor vil jeg ha fjernkontroll til pc'en slik at jeg kan bare ligge i senge og skifte sanger på winampen uten at jeg trenger å reise meg og gjøre det via musa eller tastaturet... Er dette mulig ? Og hvor kan jeg skaffe meg en slik fjernkontroll ? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Pkt 1 - JA Pkt 2 - Clas Ohlson - Standerd universal. Pkt 3 - Bygg selv mottakere Lenke til kommentar
bambam Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ta en titt her eller for og ta en grei fjernkontroll, ta en titt her. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg er en veldig lat person og derfor vil jeg ha fjernkontroll til pc'en slik at jeg kan bare ligge i senge og skifte sanger på winampen uten at jeg trenger å reise meg og gjøre det via musa eller tastaturet... Er dette mulig ? Og hvor kan jeg skaffe meg en slik fjernkontroll ? Ja det er mulig, og latterlig kjekt også (man aner ikke hvor mye man savner en pc-fjernkontroll før man har hatt det). jeg kjøpte min på www.vendur.com de var kjappe og svarte på alle spørsmål osv, fornøyd med de. Anbefaler det hendig lille programmet girder, da kan du programere fjernkontrollen til å gjøre omtrent hva som helst, jeg har blant annet implementert en skrivesak alla nokia-telefon, og har tre "sett" knapperfunksjoner jeg skifter mellom, vha av knapper på fjernkontrollen (winamp-modus, zoomplayer-modus, og windowsmodus). Kort sagt, om du kan litt scripting kan du få den til å gjøre det aller meste, og kan du ikke det kan du fortsatt få den til å gjøre veldig mye. Jeg har en ATi-sak, fordelen er at den går på usb, og RF (utrolig hendig, kan bruke den fra hvor som helst der jeg bor, går gjennom ett par murvegger), og den har mange knapper. Ulpempen er at den er diger. AtW Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 har du sapphire kort får du kjøpt BOB. det er en fjernkontroll som koblse til ved usb. Den koster 300(på komplett) en kamerat kjøpte en sånn og den er lett å bruke og har mange knapper. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 http://du.1go.dk/index.php?side=ir& Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 bare å bruke en hvilken som helst fjernkontroll og et (nesten) hvilket som helst IR-øye + girder. funka hos meg Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 har du sapphire kort får du kjøpt BOB. det er en fjernkontroll som koblse til ved usb. Den koster 300(på komplett) en kamerat kjøpte en sånn og den er lett å bruke og har mange knapper. Noen spesiell grunn til at det må være med saphire kort? Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 fjernkontroll? hørtes temmelig genialt ut, torr jeg skal kjøpe meg en sånn Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 hva med bare å skaffe deg et tråløst tastatur? Da er det bare å bruke hurtig tastene på winamp. (X,V,Z og B) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 hva med bare å skaffe deg et tråløst tastatur? Da er det bare å bruke hurtig tastene på winamp. (X,V,Z og B) Tastatur er en god del større, og dyrere, spesielt om man skal ha de til å gå på rf (tror jeg ihvertfall, må innrømme at jeg aldri har sjekkt prisen på rf-tastatur). Dessuten er det stress å flytte tastaturet hele tiden, fjernkontrollen er noe du har feks i stua, så du slipper å gå fram til maskina, så kan du la den ligge der uten å drive flytte den mellom rom og stue hele dagen. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå