Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man er jente og kåt

Anbefalte innlegg

Må bare gi ros til dere damer som har litt "bein i nesa" og tørr å gjøre slikt! Det er som sagt ikke noe galt i å ha seg litt her og der, så lenge det ikke "dyttes" opp i ansiktet til "tilskuere". Ergo gå gjerne opp til en type/dame og spør på den måten man selv ønsker, blir det hanky panky så er det bonus, bare gjør det på egnet sted. ;)

Vi trenger flere vågale jenter, de som tør å ta iniativ! :D

Personlig så hadde jeg nok blitt litt fortumlet og trodd det var spøk om ei dame hadde kommet rett opp til meg med slikt forslag, men så spørs det litt på hvordan hun formulerer seg også da. Er det "Hei, skal vi pule her og nå" så blir det litt feil, men spør hun heller "Hei, du var jaggu en kjekk kar, kunne du tenke deg å finne på noe gøy og spennende nå og ja dette er seriøst" (eller lignende) så blir det nok mer fart på sakene. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satte inn nådestøtet nå nettopp. Han ble like flau som første fyren:p Men han hadde dame. . . Likevel var han ivrig på å få vite hvor jeg hadde lyst til å bli tatt hen og hvilke stillinger jeg foretrakk. Hihi... Faen altså..burde kanskje gi meg nå før jeg blir beryktet.

En ting er sikkert, blir sprengkåt av å gjøre dette her, uansett utfall. Det å se ansiktet på disse guttene idet jeg spørr de, og tanken på at purreløken deres forhåpentligvis vokser og blir hard der de står på andre siden av disken er priiiceless.

På tide å fingre kjenner jeg<3

• Liker 6
Lenke til kommentar

Satte inn nådestøtet nå nettopp. Han ble like flau som første fyren:p Men han hadde dame. . . Likevel var han ivrig på å få vite hvor jeg hadde lyst til å bli tatt hen og hvilke stillinger jeg foretrakk. Hihi... Faen altså..burde kanskje gi meg nå før jeg blir beryktet.

En ting er sikkert, blir sprengkåt av å gjøre dette her, uansett utfall. Det å se ansiktet på disse guttene idet jeg spørr de, og tanken på at purreløken deres forhåpentligvis vokser og blir hard der de står på andre siden av disken er priiiceless.

Hvor gammel er du og hvor gammel er de du prøver deg på?

Anonymous poster hash: 282ab...a8b

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du og hvor gammel er de du prøver deg på?

Anonymous poster hash: 282ab...a8b

Jeg er i slutten av tyveårene og jeg går ikke etter alder. Går etter de som tenner meg der og da

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er ikke så uvanlig som folk tror :p men morsom lesing ;) rart at du ikke har fått deg noe napp enda :/ three is a charm !

Anonymous poster hash: a100e...8bc

Tror bare jeg har hatt maks uflaks. Ellers er jeg ikke fin nok.

Lenke til kommentar

Ingen av delene. Du overvurderer hvor mange gutter på jobb som vil ha spontan sex med fremmede, og spør sannsynligvis på feil måte. Kanskje du får napp på den tiende. Avslag fra to er ikke uflaks, men helt å forvente.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om du er atraktiv og sexy, eller ikke. Men som Tåkelur er inne på. Mange blir overrasket og følger ikke opp. Og hvor mange har tid og mulighet? Og hvor mange regner dette som en spøk, da de ikke ser et egnet sted for sex, i en klesforettning. Da må du i alle fall pressisere, at du ønsker å treffe dem etter jobb. Men, da er det spontane borte! Da blir det bare et avtalt sextreff.

Jeg vet ikke om dette er en "tulletråd" eller ikke. Men hvis den er reell, bør du være forsiktig med slike forslag, når du er på jobb. Slikt ryktes raskt. Det er nok at en av de spurte, begynner å fortelle dette videre blandt venner og bekjente. Da går det ikke lang tid, før eierene av butikken får høre om det og du trolig får "sparken".

Så du bør nok gjøre på slike fremstøt, på din fritiden. På joggetur i et skogsområde, hadde vel vært ideelt.

Endret av Friluftskar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om du er atraktiv og sexy, eller ikke. Men som Tåkelur er inne på. Mange blir overrasket og følger ikke opp. Og hvor mange har tid og mulighet? Og hvor mange regner dette som en spøk, da de ikke ser et egnet sted for sex, i en klesforettning. Da må du i alle fall pressisere, at du ønsker å treffe dem etter jobb. Men, da er det spontane borte! Da blir det bare et avtalt sextreff.

Jeg vet ikke om dette er en "tulletråd" eller ikke. Men hvis den er reell, bør du være forsiktig med slike forslag, når du er på jobb. Slikt ryktes raskt. Det er nok at en av de spurte, begynner å fortelle dette videre blandt venner og bekjente. Da går det ikke lang tid, før eierene av butikken får høre om det og du trolig får "sparken".

Så du bør nok gjøre på slike fremstøt, på din fritiden. På joggetur i et skogsområde, hadde vel vært ideelt.

Som jeg allerede har presisert, jeg gjør ikkedette på jobb.

Jeg oppsøker gutter som er på jobb og som ser ut til å kjede seg

Endret av Tvillingsjel
slettet unødvendig bruk av quotes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får ikke noe napp av dem heller, dem er på jobb..... finn deg en fyr som går tur med bikkja eller noe sånt. Da går man litt i sine egne tanker serru ;)

Endret av Tvillingsjel
Slettet unødvendig bruk av quotes.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nok ikke så lett for dem å slippe unna jobb, i tillegg måtte det sikkert skjedd veldig raskt om det skulle skje noe. Om sjefen eller andre ansatte skulle finne dere eller oppdage det i etterkant, så er det ikke sikkert at den gutten har jobb så mye lenger. Det kan hende de har overvåkning også, f.eks på lageret.

Det hadde ikke vært så god jobbmoral av dem, selv om situasjonen i seg selv sikkert er opphissende.

Bedre å prøve seg på en som ser ut til å ha fri :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du vil aldri få noe "napp" med folk som står bak kassa på en arbeidsplass. De kan ikke bare stikke fra jobben sin for å ha sex med en kunde. Da får de selv sparken. Man er i "jobbmodus" uansett når man er på jobb, og tenker ikke på å ha sex med kundene som kommer innom.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Om du virkelig vil ha napp bør du kanskje finne noen som ikke er på jobb? Uansett hvor mye fyren i kassa kjeder seg, kan han ikke bare plutselig stikke for å ha sex med deg liksom

• Liker 2
Lenke til kommentar

Folk forventer ikke å bli kontaktet for tilfeldig sex utenfor gitte arenaer (en slik arena: på byen en fredagskveld med alkohol i blodet).

Når du forsøker dette med noen i edru tilstand og et sted hvor man ikke forventer å få et slikt tilbud, så vil nok skepsisen til de fleste overgå nysgjerrigheten/kåtheten. Folk tenker kanskje at "dette er for godt til å være sant"?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du får ikke noe napp av dem heller, dem er på jobb..... finn deg en fyr som går tur med bikkja eller noe sånt.

Det ga uttrykket doggy style en helt ny mening.

Det er mulig du kan øke sjansen betraktelig ved å prøve deg rett før skiftet ender.

Lenke til kommentar

Fy faen så dum jeg er. Gikk nettopp hjem fra jobb, kom en kjekkas kjørende i bil forbi meg, saaakte, snudde og kjørte samme vei tilbake. Hva faen tenkte jeg. Han smilte lurt når han kjørte forbi. Så hørte jeg at han snudde IGJEN. Da var jeg på vei inn i en park hvor biler ikke får kjøre inn. Hvorfor i helvete stoppet jeg ikke opp og ventet på han?! Herregud......

Hvis du dritfine dude som kjørte forbi meg leser dette; I'm singleeeeeeeeeee

Edit: dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...