Konto brukes ikke Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 KarpeSkrotum, hvordan burde jeg ordlegge meg for å få napp? Hvordan hadde jeg trollbundet deg Napp vil du få med den kommentaren også, men er du litt mindre rett på, så tror jeg flere vil nappe (sammen med et nydelig smil og glimt i øyet) (nappe; tog du an .. ehhhh ) Du vil nok ikke trollbunde meg, men du hadde nok gjort det da, for jeg liker frigjorte og selvsikre jenter/damer med glimt i øyet, som vet hva de vil og er rett på sak. (innenfor rimelighetens grenser) - men har dame jeg er trofast mot og er alt for gammel for deg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Skulle gjerne hatt tinder, men da er vel facebook et must og det nnnekter jeg å anskaffe meg. Å, da kan du prøve hot or not. Det er akkurat det samme konseptet og du trenger ikke en facebook engang. Du kan koble den til facebook om ønsket men ellers lager du bare en konto og så kan du bruke den på pcer også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Napp vil du få med den kommentaren også, men er du litt mindre rett på, så tror jeg flere vil nappe (sammen med et nydelig smil og glimt i øyet) (nappe; tog du an .. ehhhh ) Du vil nok ikke trollbunde meg, men du hadde nok gjort det da, for jeg liker frigjorte og selvsikre jenter/damer med glimt i øyet, som vet hva de vil og er rett på sak. (innenfor rimelighetens grenser) - men har dame jeg er trofast mot og er alt for gammel for deg. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Harvey ryan, takk men det er ikke noe for meg. Jeg kommer til å spørre en eller annen stakkar om det jeg skrev i innlegg #1. Er så mye bra mannfolk rundtom nå på sommeren atte Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ja nå må jeg starte i gang med treninga og slanke meg og få litt muskler og så kanskje ta meg en tur innom østlandet Sees i 2015 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Østlandet, ikke at det har noe å si. Samme her! Du er vel ikke sykepleier? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Moderatormelding Trolleanklager skal ikke tas i tråden, men rapporteres. Videre så skal det svares på det trådstarter spør om. 4 innlegg har blitt fjernet. Kommentering av moderering tas på PM. 2 Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Når jeg ser en deilig gutt tar jeg meg selv i å noen ganger tenke at jeg har lyst til å spørre han der og da. Det kan være en random fyr i kassa på rimi. Du som er gutt og leser dette, hvordan hadde du reagert om en jente hadde kommet bort og sagt noe ala "Så fin du er! Jeg er kåt, kan du knulle vettet av meg?"......? Jeg vurderer sterkt å bare gjøre det, men er redd jeg kommer til å virke helt psycho. Først hadde jeg sikkert blitt overrasket og spurt om du var seriøs, så hadde jeg sagt ja takk. Vi trenger flere jenter som deg... Så en YouTube-video en gang der det var ei jente som gjorde dette. Hun fikk stort sett positive svar Når en gutt spurte jenter derimot... 1 Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Takk for youtube-tips. Jeg har samme shorts som jenta i videoen, tar på meg den Lenke til kommentar
walkinbalance Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Forfriskende bare. Gutter er lei av å måtte gjøre alt selv. Med mindre statusen dems eller sjokket blir for stort siden det er litt uvanlig, så er det en gave bare. Alle oss gutter er kåte - hele tiden.. mer enn dere jenter generelt, husk på det 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 For min del hadde jeg umiddelbart gått til tanker som "ok denne dama er gærn og vil binde meg fast i senga og knekke begge beina mine så jeg ikke kan slippe unna". 6 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 For min del hadde jeg umiddelbart gått til tanker som "ok denne dama er gærn og vil binde meg fast i senga og knekke begge beina mine så jeg ikke kan slippe unna". Minner meg om en film jeg så som jeg ikke får frem navnet på TS: Go for it. Det verste som kan skje er at du kan prøve 20 ganger og få nei på 19. Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 For min del hadde jeg umiddelbart gått til tanker som "ok denne dama er gærn og vil binde meg fast i senga og knekke begge beina mine så jeg ikke kan slippe unna". Nesj..jeg vil bare vise deg rideferdighetene mine Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Forfriskende bare. Gutter er lei av å måtte gjøre alt selv. Med mindre statusen dems eller sjokket blir for stort siden det er litt uvanlig, så er det en gave bare. Alle oss gutter er kåte - hele tiden.. mer enn dere jenter generelt, husk på det Si ikke det. Jeg har vært mye kåtere enn alle mine ekser. Kan jo være fordi de syntes jeg var dritstygg, det vet jeg jo ikke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 For min del hadde jeg umiddelbart gått til tanker som "ok denne dama er gærn og vil binde meg fast i senga og knekke begge beina mine så jeg ikke kan slippe unna". Minner meg om en film jeg så som jeg ikke får frem navnet på TS: Go for it. Det verste som kan skje er at du kan prøve 20 ganger og få nei på 19. Jepp, Misery med Kathy Bates. Lenke til kommentar
walkinbalance Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Alltid unntak, men jeg kan virkelig ikke forstå noe annet enn at jenter er generelt mindre kåte enn gutter. De trenger i hvert fall mer forspill i motsetning til gutter som er klare på sekundet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Jeg har en venninne som sa hun kan FINT klare seg uten noe som helst sex (inkludert onani) på 2 uker. Noen jenter har bare ikke den voldsomme driften hele tiden tror jeg, akkurat som menn. Endret 17. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Forfriskende bare. Gutter er lei av å måtte gjøre alt selv. Med mindre statusen dems eller sjokket blir for stort siden det er litt uvanlig, så er det en gave bare. Alle oss gutter er kåte - hele tiden.. mer enn dere jenter generelt, husk på det Si ikke det. Jeg har vært mye kåtere enn alle mine ekser. Kan jo være fordi de syntes jeg var dritstygg, det vet jeg jo ikke Kan du poste et bilde av deg? Jeg har en venninne som sa hun kan FINT klare seg uten noe som helst sex (inkludert onani) på 2 uker. Jeg har slått den rekorden, jeg har klart meg i 22 år uten noe sex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg