anon12234 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Morsom post, hvis den var ærlig ment, sykepleieren! Jeg hadde syntes det var greit, men hadde nok ikke trodd på deg. En regner ikke med sånt, men noen bør bryte barrieren. Barrieren er unødvendig. Vi lever i en fri verden, i en fin tid, der alt som ikke skader noen burde være lov. Takk for det. Håper det finnes noen unikum som meg spredt over landet, det syns jeg dere mannfolk fortjener du fins overalt og godt er det du er inget unikum heldigvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det er en forskjell på å være direkte og å være vulgær og påtrengende fordi man får et kick av å gå over streken. Lenke til kommentar
MaestroR Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 For noen år siden spurte en dame meg om det satt og venta påtoget i Stavanger, skal si jeg ble rimelig satt ut Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 For noen år siden spurte en dame meg om det satt og venta påtoget i Stavanger, skal si jeg ble rimelig satt ut Hehe, og hva svarte du? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Selv synes jeg desperate jenter er en stor turn off, har selv blitt spurt om sånne ting alt for mange ganger og synes det ikke på noen måte er digg. Jentene har sett ganske bra ut, men når det skriker desperat av henne så klarer jeg meg uten. Men om du hadde kommet bort å sagt det til meg ville jeg bare svart "nei, ellers takk :)". Men det er meg da. For det er snakk om sex uten å hatt en samtale med personen først? eller kjenner du til personen? 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvordan definerer du desperat? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvordan definerer du desperat? Hvordan definerer du desperat da? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvordan definerer du desperat? På samme måte som når man går på butikken drit sulten. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvordan definerer du desperat? Hvordan definerer du desperat da? Når man tar hva som helst og gjør hva som helst for å få noe. 2 Lenke til kommentar
ingertunes Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 send in tipse til vg tv. ingen offence Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Er man desperat om man spørr en person man finner tiltrekkende, ett enkelt spm? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 neida, ikke hør på dem. Dem er bare misunnelig. Fått noen tilslag på spontan sex enda forresten? spurt mange? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Er man desperat om man spørr en person man finner tiltrekkende, ett enkelt spm? Er vel ikke desperat å spørre en man finner tiltrekkende - men er vel en hårfin grense mellom hva folk tolker som et spørsmål og seksuell tilnærming. Gitt at vi begge to tenker på samme spørsmål. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Virker som om spamfilteret på diskusjon ikke fungerer helt. 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Du som er gutt og leser dette, hvordan hadde du reagert om en jente hadde kommet bort og sagt noe ala "Så fin du er! Jeg er kåt, kan du knulle vettet av meg?"......? Jeg vurderer sterkt å bare gjøre det, men er redd jeg kommer til å virke helt psycho. Jeg ville blitt svært glad over spørsmålet. Selvsagt hadde jeg svart ja, om jeg var singel. Man lever kun en gang og da skal man ta for seg av livets gleder. Det er synd at ikke flere jenter vil dele sine goder og spør direkte. Da ville man spart seg for både tid og penger. 4 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Du som er gutt og leser dette, hvordan hadde du reagert om en jente hadde kommet bort og sagt noe ala "Så fin du er! Jeg er kåt, kan du knulle vettet av meg?"......? Jeg vurderer sterkt å bare gjøre det, men er redd jeg kommer til å virke helt psycho. Jeg ville blitt svært glad over spørsmålet. Selvsagt hadde jeg svart ja, om jeg var singel. Man lever kun en gang og da skal man ta for seg av livets gleder. Det er synd at ikke flere jenter vil dele sine goder og spør direkte. Da ville man spart seg for både tid og penger. "Dele sine goder" hørtes litt creepy ut 1 Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Du som er gutt og leser dette, hvordan hadde du reagert om en jente hadde kommet bort og sagt noe ala "Så fin du er! Jeg er kåt, kan du knulle vettet av meg?"......? Jeg vurderer sterkt å bare gjøre det, men er redd jeg kommer til å virke helt psycho. Jeg ville blitt svært glad over spørsmålet. Selvsagt hadde jeg svart ja, om jeg var singel. Man lever kun en gang og da skal man ta for seg av livets gleder. Det er synd at ikke flere jenter vil dele sine goder og spør direkte. Da ville man spart seg for både tid og penger. Hyggelig:) 4 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Det er berre å spør. Inten prøver intet vinner.Jeg kunne svar ja, om jeg var singel på tidspunktet og jenta var fin.Om hun hadde gått litt meir forsiktig frem og brukt 1-2 min på å "chatte" frem til det - ville det økt sjansen for ja betraktelig Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hyggelig:) Alltid hyggelig og selvsagt stiller jeg opp for en kåt kvinne i nød. Vi må jo dele våre goder her i samfunnet. Ikke sitte og knipe igjen. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg