Willa_C Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 You can talk the talk, men det ser ikke ut til å være mye knalling på deg. Okei;) Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 <--- 19 uerfaren, kjekk som få. holder jeg? Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Awww.. Søtnoser, jeg finner meg nok en stakkars unghingst i byen hvor jeg bor. Men takk for intr Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Awww.. Søtnoser, jeg finner meg nok en stakkars unghingst i byen hvor jeg bor. Men takk for intr Ser ikke ut som om det mangler på beilere ihvertfall Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hiphop-tilhenger, kunne lett humpet deg ja Får skaffe meg jobb i butikk, da. 4 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Uten å ha lest noe annet enn førstepost så ville mine tanker blitt: -Er hu gal? -Er hun nymfoman? -Hun må være løs Haters gonna hate me now, for gutter elsker når jenter kommer til dem, men dette er hva jeg ville følt.. Hadde vært kosligere med noe ala, Hey du var sykt kjekk, kan vi ikke finne på noe en dag? også bare pliiiiis, den sist nevnte der er viktig å dra litt ut mens man tar fram dådyr øynene, gutter elsker det Jeg ville vært solgt, det er jo altfor offensivt å bare gå opp til noen å spørre om sex, det er jo passe uhøflig.. Med mindre man er up for it, så er det jo bare å go for it Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Uten å ha lest noe annet enn førstepost så ville mine tanker blitt: -Er hu gal? -Er hun nymfoman? -Hun må være løs Haters gonna hate me now, for gutter elsker når jenter kommer til dem, men dette er hva jeg ville følt.. Hadde vært kosligere med noe ala, Hey du var sykt kjekk, kan vi ikke finne på noe en dag? også bare pliiiiis, den sist nevnte der er viktig å dra litt ut mens man tar fram dådyr øynene, gutter elsker det Jeg ville vært solgt, det er jo altfor offensivt å bare gå opp til noen å spørre om sex, det er jo passe uhøflig.. Med mindre man er up for it, så er det jo bare å go for it I dag spurte jeg duden på 7eleven hva slags kondomer han anbefalte. Ble en koselig samtale, og jeg er et tlfnr rikere 1 Lenke til kommentar
Fjell Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Gjetter jeg riktig så må jo fyren sikkert ha six pack eller se ut som en top model. Om jeg gjetter situasjons tilfeller riktig. Har egentlig bare sagt ja. Så lenge jeg er singel ennå så. Endret 10. august 2014 av Fjell Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Uten å ha lest noe annet enn førstepost så ville mine tanker blitt: -Er hu gal? -Er hun nymfoman? -Hun må være løs Haters gonna hate me now, for gutter elsker når jenter kommer til dem, men dette er hva jeg ville følt.. Hadde vært kosligere med noe ala, Hey du var sykt kjekk, kan vi ikke finne på noe en dag? også bare pliiiiis, den sist nevnte der er viktig å dra litt ut mens man tar fram dådyr øynene, gutter elsker det Jeg ville vært solgt, det er jo altfor offensivt å bare gå opp til noen å spørre om sex, det er jo passe uhøflig.. Med mindre man er up for it, så er det jo bare å go for it I dag spurte jeg duden på 7eleven hva slags kondomer han anbefalte. Ble en koselig samtale, og jeg er et tlfnr rikere Åww, du er sykt koslig (prøver ikke å score points hos deg nå) men der ser du gå rett opp å spørre noen for sex.. jeg ville blitt helt satt ut.. Jeg ville jo såklart gjerne takket ja, men det har med at jeg eller ingen har vel egentlig lyst til å føle seg løs eller skitten.. Derfor når man først har en "koslig" grunn som f.ex at man fikser en date så er det mye lettere å ta ting videre i etterkant Forøvrigt finnes denne videoen om menn ville gjort det: https://www.youtube.com/watch?v=Ira9A7wSW3M Så finnes denne videoen om jenter ville gjort det: https://www.youtube.com/watch?v=5JJFBtHcBnM Så der kan man også se Bare å kjøre på! Er 50/50 sjans for Ja/Nei Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Folk er forskjellige. Hvem vet, ikke sikkert disse jomfrupikkene syns du var så jævlig digg heller De er som vanlige pikker. Har vært borti et par stykker som var jomfru og han ene jeg har pratet med sier at han husker meg veldig godt og har veldig fine minner om meg, jeg er spesiell for ham. Det begynner å bli noen år siden også. Det "beste" er kanskje at de husker en ekstra godt? 1 Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Ja, pikk er pikk. Men det er settingen. Tanken på at det er hans første gang, kanskje aldri kjent på et par pupper engang. Gjør meg horny som faen.. Come to mama 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Ja, pikk er pikk. Men det er settingen. Tanken på at det er hans første gang, kanskje aldri kjent på et par pupper engang. Gjør meg horny som faen.. Come to mama Tipper det blir litt mer: Cum on mama... Nei huff den var litt vel grov 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Ja, pikk er pikk. Men det er settingen. Tanken på at det er hans første gang, kanskje aldri kjent på et par pupper engang. Gjør meg horny som faen.. Come to mama Hehe joda, setting og alt sånt kan ha mye å si det Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg synes det er flott at dama lever ut fantasiene sine, og ikke minst heftig for den lykkelige vinneren av lotteriet Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Jeg synes det er flott at dama lever ut fantasiene sine, og ikke minst heftig for den lykkelige vinneren av lotteriet Hva om hun ikke er noe spesielt pen men har den digge kroppen da? Sånn som det her.. ## bilder satt i spoiler av ilpostino ## Endret 14. august 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Vel, den lykkelige vinner velger da for faen selv om han vil delta eller ikke. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Vel, den lykkelige vinner velger da for faen selv om han vil delta eller ikke. ? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 One man's trash is another man's treasure. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Minner meg om en kompis sin "bragd" en gang, han var på en fest i nabokommunen og der var det ei som var superttent på han. Dette var tilbake når han var rundt 18-22års tiden. Hun hadde helt grei kropp, men hun var ikke pen i ansiktet og han hadde avvist henne flere ganger før, men hun fortsatt å være superforelsket og superhorny på han! Festen gikk sin gang og folk ble ganske fulle, hæla i taket, høy musikk etc. Kompisen min hadde fått noen øl etc innabords og begynte å bli litt brisen, hun hadde også fått seg noen innabords og hun begynte å egle seg mer inn på han og maste om sex. Han begynte også å føle for å ha sex, men ikke med henne egentlig. Ente allikevel utpå kvelden av de hadde sex, men på en betingelse sa han. At hun hadde papirpose over hode, noe hun aksepterte! Episk historie! LOL Edit : hun håpet vel kanskje på at det ville skje mer senere, men det ble med den ene gangen. Endret 14. august 2014 av Zimon 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg