Willa_C Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Hvis du syns jeg er fin og jeg syns du er fin så why not 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kan bli skummel denne tråden nå - dersom diverse forum medlemmer oppfyller diverse kriterier for sykepleieren vår. Men for all del - kjør på ! Life is to boring to not try ! Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Han bor i lilyhammer, kun et steinkast unna meg. Håper du har anledning i helgen pus Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Well - go for it ! Spent på hva neste kvalifikasjon du søker er. Er jo nesten spennende dette Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Haha, fuck me right, har 2 vakter også drar jeg directly til T-Town. Snakkes i jula sykepleierpusen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Er der mulig å se bilde av deg, sykepleier? Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Er der mulig å se bilde av deg, sykepleier? Hvorfor skal du ha bilde av meg? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Er der mulig å se bilde av deg, sykepleier?Hvorfor skal du ha bilde av meg?Eh, bare nysgjerrig. Sikkert flere her inne som vil ha det også. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Well - go for it ! Spent på hva neste kvalifikasjon du søker er. Er jo nesten spennende dette Jeg søker mann på 26 fra Lillestrøm ^^ Haha. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Eh, bare nysgjerrig. Sikkert flere her inne som vil ha det også. Neh ... mest sannsynlig noe som henger mellom lårene der, så det får du ønske selv 3 Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Pm kanskje, ikke her Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Denne tråden ble 12 pages of creepy siden sist jeg sjekket. 5 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Jeg søker mann på 26 fra Lillestrøm ^^Haha. Mann 26 fra Lillestrøm søker ingen pleiehjelp Endret 11. august 2014 av Tvillingsjel Slettet quote-pyramide Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Mann 26 fra Lillestrøm søker ingen pleiehjelp Pleiehjelp? w00t. Pleie får du gjøre sjæl. Jeg er ikke sykepleier i hvert fall Liker du ananas? Haha. Nei, nå skal jeg gi meg før spøken dras for langt Endret 11. august 2014 av Tvillingsjel Slettet quote-pyramide Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Pleiehjelp? w00t. Pleie får du gjøre sjæl. Jeg er ikke sykepleier i hvert fall Liker du ananas? Haha. Nei, nå skal jeg gi meg før spøken dras for langt Hehe - søker ingen pleiere ihvertfall - for the record så liker jeg veldig godt Ananas Endret 11. august 2014 av Tvillingsjel Slettet quote-pyramide Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Nja - mtp hvordan jeg mista min egen jomfrudom - så er jeg ganske sikker på at det var bedre for meg enn for henne... Ja - det har du helt rett i - men spørs om han klarer å stå på da. Eventuelt om han vet hva mer han skal gjøre. Men noe sier meg at du tar kontrollen der ganske lett Heh, da jeg var sånn ca. 20 kunne jeg fint pule 10 ganger på en dag. Etter de 2-3 første gangene kunne det bli maratonpuling av det *flashback til hyttetur med kjæreste som utviklet bredt og stivt ganglag i løpet av helga...* Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Heh, da jeg var sånn ca. 20 kunne jeg fint pule 10 ganger på en dag. Etter de 2-3 første gangene kunne det bli maratonpuling av det *flashback til hyttetur med kjæreste som utviklet bredt og stivt ganglag i løpet av helga...* Hehe, we've all been there ;-). Edit: leif Endret 11. august 2014 av Tvillingsjel Slettet quote-pyramide Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 19 år, kjekk og lang kjepp. Innafor? Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 19 år, kjekk og lang kjepp. Innafor? Hiphop-tilhenger, kunne lett humpet deg ja Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 You can talk the talk, men det ser ikke ut til å være mye knalling på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg