Willa_C Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Takk for feedback. Men for noen sutrepunger enkelte av dere er. Mtp all dritten som skjer på denne planeten, terror og krig så er vel ikke et uskyldig knull i sommervarmen så big deal akkurat 9 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Takk for feedback. Men for noen sutrepunger enkelte av dere er. Mtp all dritten som skjer på denne planeten, terror og krig så er vel ikke et uskyldig knull i sommervarmen så big deal akkurat Ah, jeg er sååå enig med deg! 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg orker egentlig ikke lese hele tråden og alle 11 sidene, kan noen fortelle meg hva som har skjedd/skjer/hva tråden handler om? Det jeg har fått med meg er at TS vil spørre random gutter om pulings, fått kontakt med noen av dem og tydeligvis sagt det, og en del diskusjoner om pulings på dass? Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Det neste på to-do-listen min: pule en unggutt(lovlig) Endret 8. august 2014 av sykepleieren. 3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Definer unggutt ? Tror du er for gammel 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Definer unggutt ? Tror du er for gammel Garantert Men lurte litt på om hun skulle finne seg en 16 åring - noe som jeg tror vil resultere i ca 12 sekunder sex. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Garantert Men lurte litt på om hun skulle finne seg en 16 åring - noe som jeg tror vil resultere i ca 12 sekunder sex. True dat. For min del er 26 år også unggutt Fremdeles lett å tenne men holder kanskje litt lenger enn 12 sek, er man heldig Endret 11. august 2014 av Tvillingsjel Slettet quote-pyramide Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) True dat. For min del er 26 år også unggutt Fremdeles lett å tenne men holder kanskje litt lenger enn 12 sek, er man heldig Hey ! Har ikke hatt 12 sekunder siden jeg var typ 15. Ikke noen antagelser eller stereotypiske referanser mot meg nå da. Edit: Hvilken alder har du da - siden jeg er som en unggutt ? Endret 11. august 2014 av Tvillingsjel Slettet quote-pyramide Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Tja, 17-19-ish kanskje? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg er 18 o:-) + 10 Haha - rene ungjenta du og da Tja, 17-19-ish kanskje? Vel - med tanke på hvordan de fleste 17-18 åringer er (med tanke på som oftest veldig villige og med på det meste med de fleste) så tror jeg nok du kan klare denne her allerede i helga. Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Kanskje det. Må da være deilig å få en jomfrupikk presset inn i seg. Btw, selv om han kommer fort trenger ikke det bety at hyrdestunden er over 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Nja - mtp hvordan jeg mista min egen jomfrudom - så er jeg ganske sikker på at det var bedre for meg enn for henne... Ja - det har du helt rett i - men spørs om han klarer å stå på da. Eventuelt om han vet hva mer han skal gjøre. Men noe sier meg at du tar kontrollen der ganske lett 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kanskje det. Må da være deilig å få en jomfrupikk presset inn i seg. Btw, selv om han kommer fort trenger ikke det bety at hyrdestunden er over Jomfrupikk er oppskrytt. Jeg har hatt fire jomfruer, og det var ikke noe å rope hurra for egentlig. Anonymous poster hash: 50fd2...62b Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Vel - med tanke på hvordan de fleste 17-18 åringer er (med tanke på som oftest veldig villige og med på det meste med de fleste) så tror jeg nok du kan klare denne her allerede i helga. Takk, nå gjorde du dagen min Vil man forresten ha seg en ung gutt så er det bare å sette ned alderscopet på Tinder. Jeg gjorde det på gøy her om dagen, og fikk masse tilbud fra 22-åringer. Haha. Han ene ga seg ikke heller. Han ville tydeligvis ha seg en MILF. Bare så det er sagt, jeg takket pent nei Endret 11. august 2014 av Tvillingsjel Slettet quote-pyramide Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Jomfrupikk er oppskrytt. Jeg har hatt fire jomfruer, og det var ikke noe å rope hurra for egentlig. Anonymous poster hash: 50fd2...62b Folk er forskjellige. Hvem vet, ikke sikkert disse jomfrupikkene syns du var så jævlig digg heller Endret 11. august 2014 av Tvillingsjel Slettet quote-pyramide Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Folk er forskjellige. Hvem vet, ikke sikkert disse jomfrupikkene syns du var så jævlig digg heller Haha, hva har det med saken å gjøre? Til info så ser en jomfrupikk helt lik ut som en velpult pikk. Anonymous poster hash: 50fd2...62b Endret 11. august 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Fylte 20 igår, innafor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg