lion33 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Huden min har blitt irritert og kvisete etter at jeg prøvde hjemme voks i går, jeg trenger noe sterkt som kan hjelpe huden min.. Noen tips ? vil kjøpe noe på apoteket men vet ikke hva. . Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg er ganske sikker på at det står på pakken at du skal prøve på et lite område først for å sjekke at du ikke reagerer på voksen. Det der vil lege seg selv med tiden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hør på apoteket du, prøv å finn en krem som demper rødfarven. Også gir du det en måned eller to. Vær bare glad du ikke gjorde det i skrittet og på innsiden av låret Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 serriøst folkens, det her er ingenting, har skjedd før , tar ikke et par dager, maks en uke- men det skjedde en gang tidligere - da var det mye mye verre.. men jeg fikk noen bra kremer av apoteket da jeg var i utlandet. etter 2 dager var huden min ren og fin . Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Med tanke på hvor mye hår som sitter igjen, og hvor irritert huden har blitt, kan man vel trygt si at dette ikke var noen kjempesuksess. Lenke til kommentar
walkinbalance Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Vet ikke hva slags mirakel-kremer du fikk i utlandet, men sink og aloe-vera er bra for huden og tilhealing. Hva med å finne en annen metode å fjerne håret fra brystet enn voksen du bruker? Eller så har du jo merket en form for tilpasning, svak herding. Mulighet for at det blir bedre for hver gang etter du vokser Eventuelt prøve å smøre over en god krem rett etter du har vokset. Pro-aktiv er generelt bedre Endret 17. juni 2014 av walkinbalance Lenke til kommentar
rpgn Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Du "trenger noe sterkt som kan hjelpe huden din"? Et par baller kanskje, så du slutter å vokse brystet? Slapp av, la det gå en uke så er dette overstått. Endret 17. juni 2014 av rpgn 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Nåda , folk må få lov til å gjøre hva de vil med huden / hårene sine. Irritasjon er ofte ganske normalt når man vokser de første gangene, husk vi menn har kraftigere hår på brystkassa og dermed vil det bli røsket med "litt mer" , viktig med god hygiene etterpå og til og med litt desinfiserende da man får litt sår. Viktig å følge med de neste dagene og ikke bruk alskens kremmer , spør om råd på apoteket eller få eventuelt hjelp av helsepersonell ( fastlegen ) om det blir verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå