DaRe_deVIl Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt spacere? Fins de i vanlige jernvarebutikker, og hva heter de for dem? Kan vel ikke bare komme inn å si "Hallå, jeg trenger en spacer til hket mitt" :oops: Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Stikk innom expert/elkjøp..kan sikkert hjelpe deg der... Har du ingen venner som har PC? TaZ Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 jo..,men de aner ikke hva et hk, sk osv.. er da! De spiller bare cs :wink: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Finn en gammel PC som skal kastes. Mange bedrifter har en recycle-binge for elektronikk, grei plass å plukke deler hvis du kommer over en slik. Finnes sikkert også på din lokale søpplelplass med sorterings-stasjon. Tviler på at det er vits i å prøve en jernvarehandel. Spacere generellt lages i mange størrelser, men alle PCer bruker samme størrelsen. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt spacere?Fins de i vanlige jernvarebutikker, og hva heter de for dem? Kan vel ikke bare komme inn å si "Hallå, jeg trenger en spacer til hket mitt" :oops: Du overlever da med én spacer mindre? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 bør vel heller ikke være noe problem å gå til en hvilken som helst databutikk og spørre etter en "bunnskrue" til hk? Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Problemet er at det ikke er noen databutikker i nærheten Det står at jeg skal ha 9 spacere, men det fulgte bare med 8.. Har ett ASUS A7V8X Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Som sagt tidligere, du overlever, eller rettere sagt, hovedkortet overlever at det mangler 1 spacer... Bare pass på å "fylle opp" på den siden av hovedkortet der AGP/PCI slottene er, da det er mest trykk der (når du setter inn og tar ut kort osv). Hvis det er noen i nærheten av CPU sokkelen så burde du nok passe på å sette i en der også... Lenke til kommentar
Junta Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Pass også på å ha spacers rundt plasseringen av minnebrikkene. Det er ofte det stedet på HK som er mest utsatt, i tillegg til det lumted nevner. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Problemet er at det ikke er noen databutikker i nærheten Det står at jeg skal ha 9 spacere, men det fulgte bare med 8.. Har ett ASUS A7V8X 9stykker??? Hva da mange? Et E-ATX hovedkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå