josteinsen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Vil helst ha info fra folk som faktisk har denne skjermen, eller kan vise meg en test av denne skjermen. Takk. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Har sett den testen og det skulle jeg har sagt. Takk skal du ha uansett Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Tenkte spesiellt på hvordan den var med analog input. Skal koble den til en bærbar i 1. omgang og den har ikke DVI. På testen av 191T her på hardware.no så var den ikke så god på analog hvis jeg ikke husker feil...Det kan jo ha lbitt forbedret på 193T Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 ser du er på jakt. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=159473 Her diskuteres en eizo som ikke er så dum Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Takk for den Øyvind, den Eizo skjermen koster vel neo mer enn 6000,- men den kan virke bra for mitt bruk. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 tror den er kongen på haugen blandt 19" for lyeblikket, men den egner seg nok dårlig til harcore unreal på full guffe. Les hva de skriver om lillebroren i posten min Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 unreal har jeg aldrig spillt, men kanskje jeg skal gjøre det for å få en slags "benchmark" Spiller kun ett spill, resten er web, video og bilde redigering + iTunes bruk Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 husk at en 19" er nesten like stort som en 21" CRT hadde jeg vært deg hadde jeg spart et par tusen på å kjøpe Eizo l557 som er en 17". Om et år er skjermen blitt bedre og billigere. Og da er ikke tapet så stort. Tenk på den du;) Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 er klar over at 19" antakelig har en større oppløsning med bedre "ms" og kontrast "snart", men den skal brukes mye som en skjerm koblet til stereoanlegget for å spille av MP3 ol musikk...da er det greit at det blir relativt store ikoner osv.. ' En eller annen gang må man bare bestille, kan ikke sitte på gjerdet hele tiden å vente på no bedre, da får man aldrig handlet Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei. Jeg har denne skjermen. Med mine øyne så er denne en helt super spillskjerm. Har sammenlignet med min egen 21" crt (se link signatur) Den er sylskarp og ikke merkbar ghosting for meg. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 hvilken skjerm? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 hvilken skjerm? 193T Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 overload... har du testet skjermen din på analog utgang? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 overload... har du testet skjermen din på analog utgang? Jepp. Har kun testet den på analog utgang. Har ikke DVI kabel :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå