Gå til innhold

T300

Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er jo stort sett samme telefonen som t68i, men uten bluetooth og med polyfoniske ringelyder.

Jeg har selv t68i, og liker denne telefonen veldig godt.

Kjenner flere som har t300 og er veldig fornøyd, men selv syntes jeg den er for firkantet og klumpete. Skjermen fyller liksom bare en liten del av bredden på telefonen, så displayet ser utrolig lite ut.

Men de jeg kjenner som har den er som sagt veldig fornøyd med den...

Lenke til kommentar

trenger jeg egentlig blåtann til på en telefon med 340bkb(ja det er vell det det er?) minne på?

Legge inn mp3 filer? :wink: kasnje noen bilder,greit nok.har ingen problemer med og kjøpe meg en kabel :wink:

Dessuten vill jeg nevne at jeg kjøper T300 grunnet desigen...og kasnje litt fordi det er en SE,brea menyer..og fordi den støtter mophun,og ikke simple java..

Lenke til kommentar
Du har jo infrarød. Det fungerer jo egentlig like fancy som blåtann bortsett fra at telefonen må være under 1 meter fra den infrarøde-mottakeren.

Ok..nå er jeg egentlig ikke helt sikker på hvordan infrarød fungerer her..den kan ikke koble seg opp tråløst mot pcen?,man må vell ha kabel? Dette må du froklare meg :wink:

Noen som hvet hvilken GPRS KLASSE den støtter?

Mvh Ingar...

(På SE sin hjemmeside står det foresten at den har wap 1.2.1 den har 2.0..burde blitt rettet opp egetnlig..)

Lenke til kommentar

Infrarød er noenlunde det samme som blåtann. Trådløs overføing mellom to enheter.

Du kjøper et Infrarød-adapter og kobler det opp mot PCen. Så tar du telefonen din, setter på infrarød, og holder telefonen din slik at dens infrarøde port har visuell kontakt med den infrarøde porten du kjøpte til pcen. Så kan du overføre whatever you like!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...