MemorX Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kom over en motstands-mail for en tid siden, kunne ikke tro mine egne øyne når jeg leste den, det var en underskriftskampanje. Det jeg vil informere dere om at eksisterer finner dere her, jeg kaller det dyreplageri, andre kaller det kunst. Får dere mailen, vær så snill å vis deres motstand. http://www.bonsaikitten.com/ Edit: Har blitt informert om at dette er BS, og godt er egentlig det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Haha. Du er klar over at nettstedet bare er BS? Painshoppa og feika hele greia. Var i en del aviser og slikt for over et års tid siden også. Dukker alltid opp igjen her og der av folk som tror på det. Greit nok, det ser halvveis ekte ut og godt og vel sykt nok til å reagere, men det er iallefall bare BS. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Haha. Du er klar over at nettstedet bare er BS? Painshoppa og feika hele greia. Var i en del aviser og slikt for over et års tid siden også. Dukker alltid opp igjen her og der av folk som tror på det. Greit nok, det ser halvveis ekte ut og godt og vel sykt nok til å reagere, men det er iallefall bare BS. For kattenes skyld håper jeg du har rett, men verden er syk nok for sånne ting. Kan du vise meg en av disse artiklene? Uansett er siden en oppfordring til folk om å prøve det, og tror du ikke det er en eller flere idoter som gjør det? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 At denne "klassikeren" fortsatt lever er imponerende... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Enig at det er utrolig at denne fortsetter å lure forlk, for siden er bare faka hele skjiten. Utrolig hva folk finner på å lure folk med! Men enig at det er litt etisk forkastelig, grunnet det er flere som er påvirkelige av slike tåpelige ting. Dyrebeskyttelsen her i Norge er fullstendig klar over siden, dama til en kompis av meg er heftig med i DB og hun bekreftet at det er juks og fanteri den gang jeg fikk den først, som var vel snart 2 år siden tror jeg. Eller mere. Så ikke send den videre om dere får denne på mailen. Det er det som får den til å fortsette å leve og leve og leve videre. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Enig at det er utrolig at denne fortsetter å lure forlk, for siden er bare faka hele skjiten. Utrolig hva folk finner på å lure folk med! Men enig at det er litt etisk forkastelig, grunnet det er flere som er påvirkelige av slike tåpelige ting. Dyrebeskyttelsen her i Norge er fullstendig klar over siden, dama til en kompis av meg er heftig med i DB og hun bekreftet at det er juks og fanteri den gang jeg fikk den først, som var vel snart 2 år siden tror jeg. Eller mere. Så ikke send den videre om dere får denne på mailen. Det er det som får den til å fortsette å leve og leve og leve videre. Ser det er flere som er enige her og da skal jeg gi meg og inrømme at jeg har blitt lurt. Det var bare det at jeg så store muligheter for at det kunne være sant, men nå får iallefall folk vite det. Lenke til kommentar
farke Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hehe husker det gikk sport i å lure andre med denne etter at man fant ut at den var fake; ser ut som om folk går like lett på den ennå Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 http://lynx.uio.no/no.alt.katter/faq.html#3.5.5 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Er dette virkelig fake? Fikk denne mailen i dag nå nettop, og hadde trengt litt bevis for at bildene virkelig er fake! Fant ikke noe innpå den siden til EC, kanskje bare jeg som er trøtt... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Er dette virkelig fake? JA. At denne "klassikeren" fortsatt lever er imponerende...Dette ble skrevet for over et år siden og stemmer bedre enn noensinne. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Samboeren til en av gutta på jobben er med i dyrebeskyttelsen akershus og hun har også bekreftet at dette er fake. En skikkelig god hoax. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Denne må jo være 2 år gammel? Fantastisk bra laget imho. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tror den er enda eldre enn som så: http://www.snopes.com/inboxer/outrage/bonsai.htm Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tenk om det er noen som prøver da! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er det fullt lovlig å gjøre slikt? Altså inet sider på kødd hvor man "bruker" dyr? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det er kanskje ikke moralsk riktig, men tror ikke det finnes noe lov mot å terrorisere fantasi-dyr. Se bare på Happy tree friends. Det jeg lurer på, er om det er lov å bumpe så gamle tråder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå