inaktiv000 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Er det noen kondensatorer på HK som er lekk cecolon? Når jeg lette tidligere, så jeg kjapt over kondensatorene, men bare nederst (trodde det var her de lakk). Jeg sjekket nettopp, og det var en av dem (nær minne-slots) som hadde en gul gugge oppå seg. Noen andre så ut til å bule litt. Det er altså dette som er problemet, og det holder vel til å få nytt hos komplett? Takk Junta Lenke til kommentar
Star Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 ikke piper? Kortslutta hovedkort? Psu vifte kan svive fordi om psu er dårlig... min gamle aopen 300w ga ut ca. 50 w... Den holdt allikevel liv i cpu vifta, men ingenting starta... En kompis klarte og kortslutte hovedkortet. ( Feil skruemontering ) Ingen lyd eller noe, men cpu vifter, skjermkort o.l starter helt fint... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Nå har jeg vel funnet feilen; defekt kondensator. Jeg ringer Komplett i morgen tidlig, og hører hva de sier til å bytte hoved- og skjermkortet mitt! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Fikk følgende svar fra Komplett (uthevingen har jeg gjort selv): Hei! Dersom du skal sende inn varer du mener er defekt for sjekk/rep/service, se www.komplett.no/retur. Her vil du finne all den informasjonen du trenger angående retur av varer. NB! Husk grundig feilbeskrivelse. Er det garanti på disse har du krav på erstatningsvare og vil få det og ikke pengene tilbake. Du må gjerne komme med ønske om hva du vil bytte til. Hovedkortet er desverre utenfor garanttiden. For tiden har vi ca 4 virkedager fra vi mottar varen til den blir ferdigbehandlet. Det ble kjøpt i september 2000. Det vil si at det er gått litt over tre år... Trodde at hovedkort var ment å vare lenger enn denne tiden? Hvis det er tre års garanti, er det hvertfall surt Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Har nå fått godkjent retur på begge produktene, men de sier at det er opp til Abit om jeg får nytt hovedkort eller ikke. Er det ikke Komplett.no som skal være ansvarlig overfor meg når det gjelder reklamasjon? Og hvis Abit sier at "i Taiwan har vi 1 års garanti, så du får ikke nytt kort", skal vel Komplett likevel være ansvarlig for å gi meg nytt kort ettersom det har gått mindre enn 5 år? De sier også at dette vil ta lengre tid enn en vanlig retur... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Jeg får nå et annet kort av Komplett, et ganske gammelt et, men det støtter min maskinvare og er nok bedre enn det forrige. Det har tatt lang tid, men til slutt fikk jeg det hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå