SuperJo Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei ! Jeg har et spørsmål.... Går det ann på vise filmer lagret som VCD og SVCD på min PS2 ? Det hadde jo vært litt kjekt Dessuten : Spiser PS2 DVD-RW ? På førehand takk for alle moglege svar Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Desvere PS2 støtter ikke SVCD eller VCD Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tror du kan bruke boot disc for SVCD. Men vet ikke hvordan dette funker. DVD-RW funker ikke på Messiah chippen ihvertfall. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Desvere PS2 støtter ikke SVCD eller VCD Dette er ikke korrekt. Det er en vcd-player til ps2. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dessuten : Spiser PS2 DVD-RW ? Den bør spise det. Mener jeg har testet (med neo4 chip), men husker ikke helt. min +rw funker i allefall helt fint. sjekk på www.dvdrhelp.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå