rulleguru Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 En stund uti installasjonen av windows på en ny pc får jeg bluescreen med en slik melding: Windows has deteced an error and is shutting down to prevent your computer from being damaged... I Win32k.sys.. Og meldingen: page_fault_in_nonpaged_area? Hva skal jeg gjøre, skjer hver gang, på forskjellig sted i installasjonne. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvis du forsøker med et bedre enmefelt neste gang så vil du nok få mer hjelp, eks "problemer med windows installering" etc :-) Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Høres ut som for varm cpu, feil ram timings/hastighet eller feil på rambrikke. Prøv å resett bios, og prøv på nytt. Gå også inn i bios og sjekk tempen på cpu. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg må si meg enig. Jeg hadde mistekt rambrikkene øyeblikkelig. Om du har noen andre tilgjengelig som du kan bruke, så test med dem i stedet. Om du ikke har andre brikker du kan bruke, så prøv å kjørebare med èn av brikkene om gangen (hvis du har 2 brikker da) -Stigma Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Rammen som e feilen. Det som feiler slike ting. Det som har vært løsningen for mange her. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 last ned og kjør memtest86. Sjekker minnet for feil. bootable cd image Eller DocMemory. DocMemory DrErling Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 eller goldmemory (vet ikke linken, GOOGLE litt!) fant en haug med feil på noen twinmos brikker! Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvis du forsøker med et bedre enmefelt neste gang så vil du nok få mer hjelp, eks "problemer med windows installering" etc :-) Av erfaring blir underlige topics oftere bemerket enn de som forsvinner i mengden av "Windows problemer, hjelp" osv. Fikk ihverfall respons Takk forresten til de som svarte, skal teste de programmene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå