Csfrik Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg ser etter flere GODE og AKTIVE spillere til klanen min Silent-Garden. Vis du har lyst til og joine oss send/add mailen min [email protected], eller besøk web siden www.silent-garden.tk eller IRC kanalen vår #Silent-Garden.Net @ QuakeNet Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 *bump* *bump* Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvor mange er dere?? Lenke til kommentar
sull Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 eg kan godt være med, har spilt i over 1 år, er 16 år og veldig aktiv . mail meg på [email protected] Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Vi er bare 3 stk forløpig men vi håper på og bli flere add mailen min [email protected] eller besøk oss på #Silent-Garden.Net @ QuakeNet på gjennhør. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg er med i -[NEF]-. Vi er også 3 stk. Kanskje en pcw en gang :smile: Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Kunne sikkert ordne seg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå