Woodoo Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvilket kamera er best? Det som er på Siemens Sx1 eller det på Nokia 6600? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 les om de på produsentenes sider... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Nei,det er ingen forskjell mellom kameraene på disse mobilene de skal i følge prisguiden ha lik oppløsning. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Det som står om kameraet til Nokia 6600 er: 640 x 480 pixel resolution; standard, portrait, and night modes; 2x digital zoom; self-timer. Og på Siemens sin side er det eneste som står om kameraet: Integrated VGA Camera with 4x zoom. Jeg ser at Siemens har 4x zoom, og nokia har 2x zoom. Da er vel Siemens kameraet bedre? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det som står om kameraet til Nokia 6600 er: 640 x 480 pixel resolution; standard, portrait, and night modes; 2x digital zoom; self-timer. Og på Siemens sin side er det eneste som står om kameraet: Integrated VGA Camera with 4x zoom. Jeg ser at Siemens har 4x zoom, og nokia har 2x zoom. Da er vel Siemens kameraet bedre? Nei, siden det er digital zoom, og ikke optisk. Digital zoom er rett og slett bare at den zoomer inn på bildet som er tatt, slik at oppløsningen blir mye dårligere. 6600 sin linse er større enn sx1 sin, derfor vil 6600 mest sannsynlig gi best bilder, siden dess større linse, des bedre bilder. Vi får vente å se. Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 6600 sin linse er større enn sx1 sin Og dette er du sikker på...? :wink: Kameraet på min SX1 er i allefall skikkelig bra (til å være mobil selvsagt), spesielt video-funksjonen Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 6600 sin linse er større enn sx1 sin Og dette er du sikker på...? :wink: Kameraet på min SX1 er i allefall skikkelig bra (til å være mobil selvsagt), spesielt video-funksjonen Sammenlignet på bilder, ja. Har ikke sett begge i virkeligheten, så man får vente og se, som jeg skrev i den forrige posten. Hvordan er videofunksjonen i forhold til nokia 3650 med eti camcorder? Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Bilder, hehe. Vel, jeg tipper linsene er identiske :-) Har desverre ikke lov til å si så mye om hvordan SX1 er, må vente til final firmware er kommet. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Bilder, hehe. Vel, jeg tipper linsene er identiske :-) Har desverre ikke lov til å si så mye om hvordan SX1 er, må vente til final firmware er kommet. Har du ikke lov til å si om den er bedre eller dårligere? Du sier jo at linsen er bra, spesielt på video. Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har ikke lov til å si noe om funksjoner som kan forbedres i final firmware. Jeg sier den er bra, men vil ikke si noe om hvordan den er i forhold til andre mobiler Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Ok, takk for svar. Hmm, jeg sliter med å velge mellom SX1 og 6600. Det aller lureste er vel å vente til de kommer ut og blir testet mot hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå