Gå til innhold

Er det forskjell på kameraet på sx1 og 6600?

Woodoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som står om kameraet til Nokia 6600 er: 640 x 480 pixel resolution; standard, portrait, and night modes; 2x digital zoom; self-timer.

Og på Siemens sin side er det eneste som står om kameraet: Integrated VGA Camera with 4x zoom.

Jeg ser at Siemens har 4x zoom, og nokia har 2x zoom. Da er vel Siemens kameraet bedre?

Lenke til kommentar
Det som står om kameraet til Nokia 6600 er: 640 x 480 pixel resolution; standard, portrait, and night modes; 2x digital zoom; self-timer.

Og på Siemens sin side er det eneste som står om kameraet: Integrated VGA Camera with 4x zoom.

Jeg ser at Siemens har 4x zoom, og nokia har 2x zoom. Da er vel Siemens kameraet bedre?

Nei, siden det er digital zoom, og ikke optisk.

Digital zoom er rett og slett bare at den zoomer inn på bildet som er tatt, slik at oppløsningen blir mye dårligere.

6600 sin linse er større enn sx1 sin, derfor vil 6600 mest sannsynlig gi best bilder, siden dess større linse, des bedre bilder.

Vi får vente å se.

Lenke til kommentar
6600 sin linse er større enn sx1 sin

Og dette er du sikker på...? :roll: :wink:

Kameraet på min SX1 er i allefall skikkelig bra (til å være mobil selvsagt), spesielt video-funksjonen :D

Sammenlignet på bilder, ja.

Har ikke sett begge i virkeligheten, så man får vente og se, som jeg skrev i den forrige posten.

Hvordan er videofunksjonen i forhold til nokia 3650 med eti camcorder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...