cehanh Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hei folkens. Jeg har mindre enn 48 timer til å levere en besvarelse i form av bilder, før jeg kan eventuelt komme på et jobbintervju. Dette er for å teste min kreativitet og tenkemåte.. men de gitte informasjonen i mailen jeg fikk er ganske kort: Oppgaven lyder som følger: Kunden er en dagligvarebutikk (oppgitt) Hovedmålsetning: Øke kjennskap til butikken Primærkanal: Facebook. Andre sosiale kanaler kan gjerne inkluderes om ønskelig, men posttekst + bilde skal være laget for FB. Hva: Posttekst og bildet. Du tar og redigerer bildene selv. Antall: Minimum 5 poster (posttekst + bilde) Kunne noen beskrive eller bekrefte hva det menes med posttekst og bilde? Slik jeg tror det må det nok være et bilde, med tekst plassert over, som en vanlig post man ser på veggene bussholderplasser og lignende. Stemmer det? Glad om jeg får raske svar Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Siden det er til FB, så antar jeg at posttekst er det du poster ilag med bilde, altså det som blir skrevet inn i statusruten samtidig som bildet blir postet på FB. Lenke til kommentar
cehanh Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Siden det er til FB, så antar jeg at posttekst er det du poster ilag med bilde, altså det som blir skrevet inn i statusruten samtidig som bildet blir postet på FB. Åh det høres rimelig ut, hehe. Takk skal du ha. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Du skal lage 5 eksempelposter til facebook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå