maxmhz Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvor kan jeg finne driver til dette kameraet? Jeg kjører Win 2k Pro, men der er det visst ikke noen driver inne for dette kameraet i win 2k. Jeg bruker USB kabel til å koble til kameraet (visst det spiller noen rolle) Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ikke bruk USB, bruk FireWire. Da trenger du heller ingen driver til det. De absolutt aller fleste programmene for video støtter kun firewire og ikke USB. Mener at USB kun er for overføring av stillbilder og ikke video. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Vel, jeg har ikke firewire, og jeg gidder heller ikke anskaffe det for å koble til kameraten's kamera til PC'n min. Men man overfører video via USB også, så nå vet du det. Og jeg er enig med at USB ikke er _så_ bra til videooverføring... Lenke til kommentar
frankfredriksen Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei Det Arne mener, er at Sonyen støtter kun videooverføring via FireWire. USB på dette kamereaet er kun ment for å overføre stillbilder fra memorysticken... Så skal du ha video over fra dette kamereaet, så må du nok kjøpe firewire. Forøvrig en velanvendt investering, i mine øyne. Koster noen hundrelapper... Lenke til kommentar
adonis Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jepp, dette gjelder forøvrig alle DV-kameraer, så vidt jeg vet. Noen kameraer kan lagre video rett på minnebrikken, og denne videoen kan overføres som en fil via USB, men da snakker vi ikke akkurat full DV-oppløsning. Skal det overføres DV til PC er det FireWire som gjelder. /Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå