Csfrik Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ja, for omtrent en uke siden kjøpte meg 4 ps2 spill på space world, etter jeg hadde kommet ut av butikken greide jeg og snubble kraftig inn i en annen. Spille fløy til vers og landa igjen og sprakk opp. Vedkommende som snubbla i meg (en gammel mann) betalte meg 3.500 etter som jeg sa det var det spilla var verdt (egentlig bare 2000) Så gikk jeg inn i butikken igjen og sa at spilla var øderlagt da jeg åpnet pakken... så fikk jeg mine 2000 tilbake og gikk 1.500 kr rikere ut av butikken Noen som har noen lignende opplevelser og kommme med :wink: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det der var simplet gjort, de fleste eldre folk har ikke annet enn en liten pensjon å leve av, så kommer du å lyger til deg 1500,- mer enn det du alle rede hadde svindlet til deg... Tenker du av og til på andre enn deg sjøl???? Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 EH...............snakk om hykler, takler ikke menneske som deg, det er visst ingen som har samvittigheten i orden lenger. vet ikke hva du fortjeren men det er hvertfall ikke ros!! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Da har du svindlet både butikken og den uheldige mannen, og fortjener egentlig en god omgang juling. Vil forøvrig anta at denne posten kun var ment for å provosere, og foreslår at moderator stenger tråden. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 tror det begynner å bli flere folk her som har lyst å ta seg en tur til Oslo å spore deg opp og gjøre det de føler for akkurat i det øyeblikket med deg... Og det kan bli ille Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 "...and this one time, at band-camp, I stuck a flute up my *****." "Mmm, yeah..." Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Da har du svindlet både butikken og den uheldige mannen, og fortjener egentlig en god omgang juling. Vil forøvrig anta at denne posten kun var ment for å provosere, og foreslår at moderator stenger tråden. Rettelse "kremt" tråden var IKKE ment for og provosere på noen som helst måte. Jeg ville kun vite om noen har greid og lure en butikk/butikker så trill rundt som jeg gjorde Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Csfrik: Hvis du har et sterkt behov for å provosere mer, så gjør det andre steder enn på dette forumet. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg