Gå til innhold

Drømmer i tredjeperson

39 stemmer

1. 1. Drømmer du i tredjeperson

• Aldri drømt i tredjeperson
      17
    • Skjelden i tredjeperson (oftest i førsteperson)
      14
    • Oftest i tredjeperson (skjelden i førsteperson)
      5
    • Alltid i tredjeperson
      3
  2. 2. Andre fenomener (du kan stemme på flere)

• Jeg har hatt en drøm der jeg var en annen
      20
    • Jeg har hatt en drøm der jeg ikke var med (og var heller ikke en annen)
      14
    • Jeg har hatt falske oppvåkninger (man drømmer at man våkner og tror at drømmen er ekte)
      27
    • Jeg har drømt og lurt på om jeg drømte eller ikke, og kom til at jeg drømte
      28
    • Jeg har drømt og lurt på om jeg drømte eller ikke, og kom til at jeg IKKE drømte
      12
    • Ingen av alternativene over
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av de værste drømmene er sånn:

Jeg våkner i leiligheten min av at noen prøver å komme seg inn. Soveromsvinduet står åpent. Jeg lukker det godt akkurat i tide. Men fyren løper rundt og mot kjøkkenvinduet. Jeg løper dit og lukker det. Jeg tester om det er skikkelig lukket ved å dytte hardt på det, og da sklir det opp! Jeg lukker det så godt jeg kan, og dytter på det igjen, og det sklir opp igjen.

Som regel hverken ser eller hører jeg fyren, men jeg "ser" han likevel hele tiden, selv når han er skjult bak veggen eller i mørket

* Noen ganger skjer det at fyren ikke tør gå inn der så lenge jeg står i vinduet, og løper rundt til soveromsvinduet igjen. Men da har han tenkt å gå rett igjennom glasset selv om vinduet er lukket, så jeg må løpe dit igjen for å hindre han i å komme inn. Og så tilbake til kjøkkenvinduet igjen.

* Noen ganger prøver fyren å komme seg inn igjennom kjøkkenvinduet selv om jeg står der, og vi blir stående i en dragkamp for å lukke/åpne vinduet.

* Noen ganger klarer faktisk fyren å komme seg inn, da ser jeg han godt, en liten spanjol. Jumper atletisk over vinduskarmen.

En gang måtte jeg også slåss med ham, det ble en skikkelig slosskamp før han flyktet.

Når jeg våkner etter denne har jeg en über-creepy følelse.

Endret av Tåkelur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg har mange drømmer som veksler mellom 1/3 person, senest igår, drømmen satt jeg å så en person i ansiktet før synspunktet gikk i en halvsirkel rundt personen jeg var med og viste ryggen hennes.
Det her var en drøm jeg var bevist på at var en drøm, da det er over mellom oss (og ja, jeg har ofte minner, moraler og personlige valg fra IRL i mine drømmer. har mer enn en gang overbevist megselv i søvne om at jeg kan gjøre ting fordi jeg vet jeg drømmer :p )

Drømmer alltid i førsteperson. Værste er når man drømmer en faller og bråvåkner rett før en treffer bakken.

Du tror ikke det ville vært værre om du ikke hadde rukket å våkne? :p:wee:

njææ, falt fra noe engang og falt i evigheter, traff bakken, i ekte tegneseriestil ble det merke etter kroppen på bakken, men jeg reiste meg opp igjen

Endret av settings
Lenke til kommentar

Basert på et spørsmål i tråden "snedige ting du lurer på" har jeg lagt en poll om drømmer. Stem løs.

Jeg drømmer ikke jeg... er det unormalt?

Alle mennesker drømmer. Man bare husker det ikke. De aller fleste netter husker jeg ikke noe av det jeg har drømt. Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

De fleste drømmer jeg husker foregår i tredjeperson, og som oftest følger perspektivet meg. Har dog drømmer om andre ting, nærmest utelukkende dyr, alltid i førsteperson og ofte fugler.

Husker lite av drømmer de siste årene, men foretar jeg "drømme-rutinen"(nummer 6 og 7 metode 1 fungerer best for meg) dukker de opp igjen like bisarre som alltid.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Om å ha vanskelig for å bestemme seg.

Jeg drømte at vaskedama spurte om jeg ville ha sex med henne. Beklageligvis var denne drømmen en krimfilm, og jeg hadde akkurat skjønt at det var hun som hadde drept to personer tidligere i historien (var en laaaang drøm). Dessuten hadde jeg ikke noe kondom. Brukte så lang tid på å bestemme meg at jeg våknet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...