Mushaboom Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 hei. jobber med en hjemme-side for tiden og har laget et skjema i HTML, som jeg vil knytte til min egen mail, slik at det kan sendes til meg ved å trykke på en knapp, men en eller annen feil gjør at jeg ikke får dette til å funke! irretende! scriptet ser slik ut, noen som ser noe som er feil? HTML: <html> <head> <title>Mail Form</title> </head> <BODY BGCOLOR="#FFFFF1"> <center> <h2>Submit</h2> </center> <form method="POST" action="mailform.pl"> <input type="Hidden" name="XX-OS" value="windows"> <input type="Hidden" name="XX-SMPT" value="smtp.dtccom.net"> <input type="Hidden" name="XX-debug" value="0"> <!input type="Hidden" name="XX-MailProgram" value="/usr/sbin/sendmail"> <input type="Hidden" name="XX-attach_file" value="c:websitewsdocsmailformmailform.htm"> <input type="Hidden" name="XX-attach_file_name" value="mailform.htm"> <input type="Hidden" name="XX-subject" value="Mail Subject"> <input type="Hidden" name="XX-send-to-email" value="[email protected]"> <!input type="Hidden" name="XX-redirect-to-url" value="http://"www.min-side.com"> <!input type="Hidden" name="REQUIRED" value="name,XX-email,Hvordan gjorde du det? (fremgangsmåte,etc.)"> <input type="Hidden" name="XX-sort" value="no"> <!input type="Hidden" name="XX-Sort_Order" value="navn,XX-email,by/sted,hardware,Hvordan gjorde du det? (fremgangsmåte,etc.) "> * Navn <BR> <input type=text name="name" size=40> <p> * email <BR> <input type=text name="XX-email" size=40> <p> * By/Sted <BR> <input type=text name="address" size=40> <p> * Hardware <BR> <textarea name="Comments" WRAP=physical COLS=50 ROWS=10></textarea> * Hvordan gjorde du det? (fremgangsmåte,etc.) <BR> <textarea name="Comments" WRAP=physical COLS=50 ROWS=10></textarea> * <input type="submit" value=" Send Mail "> </form> <P> <P> <CENTER>OPEM-Mods - © 2003></CENTER> <HR Width=90%> <HR Width=50%> <HR Width=10%> </body> </html> Lenke til kommentar
Vortexsurfer Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Får du opp noen feilmelding, vet du om den sender noe? Har du riktig SMTP adresse? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ømmmm..... Hva har egentlig dette med javascript å gjøre? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 flytte posten til perl forumet og vise innholdet av mailform.pl så blir det enklere tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå