Mushaboom Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 hei. jobber med en hjemme-side for tiden og har laget et skjema i HTML, som jeg vil knytte til min egen mail, slik at det kan sendes til meg ved å trykke på en knapp, men en eller annen feil gjør at jeg ikke får dette til å funke! irretende! scriptet ser slik ut, noen som ser noe som er FEIL??? HTML: <html> <head> <title>Mail Form</title> </head> <BODY BGCOLOR="#FFFFF1"> <center> <h2>Submit</h2> </center> <form method="POST" action="mailform.pl"> <input type="Hidden" name="XX-OS" value="windows"> <input type="Hidden" name="XX-SMPT" value="smtp.dtccom.net"> <input type="Hidden" name="XX-debug" value="0"> <!input type="Hidden" name="XX-MailProgram" value="/usr/sbin/sendmail"> <input type="Hidden" name="XX-attach_file" value="c:websitewsdocsmailformmailform.htm"> <input type="Hidden" name="XX-attach_file_name" value="mailform.htm"> <input type="Hidden" name="XX-subject" value="Mail Subject"> <input type="Hidden" name="XX-send-to-email" value="[email protected]"> <!input type="Hidden" name="XX-redirect-to-url" value="http://"www.min-side.com"> <!input type="Hidden" name="REQUIRED" value="name,XX-email,Hvordan gjorde du det? (fremgangsmåte,etc.)"> <input type="Hidden" name="XX-sort" value="no"> <!input type="Hidden" name="XX-Sort_Order" value="navn,XX-email,by/sted,hardware,Hvordan gjorde du det? (fremgangsmåte,etc.) "> * Navn <BR> <input type=text name="name" size=40> <p> * email <BR> <input type=text name="XX-email" size=40> <p> * By/Sted <BR> <input type=text name="address" size=40> <p> * Hardware <BR> <textarea name="Comments" WRAP=physical COLS=50 ROWS=10></textarea> * Hvordan gjorde du det? (fremgangsmåte,etc.) <BR> <textarea name="Comments" WRAP=physical COLS=50 ROWS=10></textarea> * <input type="submit" value=" Send Mail "> </form> <P> <P> <CENTER>OPEM-Mods - © 2003></CENTER> <HR Width=90%> <HR Width=50%> <HR Width=10%> </body> </html> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå