Gå til innhold

iOS 6 / 7

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Vurderer nå og oppdatere min iPhone 5 til iOS 7 siden det stadig blir mindre tilgjengelig apper og oppdateringer til iOS 6.

Så derfor lurte jeg litt på om jeg burde gjøre det nå eller om jeg like greit skal drøye den litt til? Har hovedsaklig ikke oppdatert telefonen min siden jeg ikke liker designet og da spesielt tastaturet i iOS 7 oppdateringen. Noen tips og triks kanskje for å få meg til å like det bedre? For telefonen min fungerer dårligere og dårligere hver dag siden appene mine egentlig ikke støttes av iOS 6

Håper på noen gode svar

Mvh
Snippen92

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til høsten kommer iOS 8, denne skal da ha støtte for 3. partstastaturer. Så når noen har fått utviklet dette, så dermed kan man bytte ut standardtastaturet til iOS.

Personlig så syntes jeg utseende til iOS 7 er veldig mye bedre en iOS 6, men selvfølgelig så er dette en smaksak :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjør på og oppdater til iOS 7. Jeg tror ikke du vil angre, funksjonelt sett er iOS 7 _mye_ bedre. Det er også svært mye å glede seg over i det nye utseendet, synes jeg. iOS 7 er lysere og lettere, og det vokser på deg slik at iOS 6 etter kort tid vil virke visuelt kjedelig, tungt og utdatert i forhold. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...