Gå til innhold

Skatteoppgjøret 2014 er klart

Sheldon C

Anbefalte innlegg

Til tross for at det står på skatteetatens sider at skatteoppgjøret kommer 25 juni så tikket det inn en sms om at oppgjøret mitt er klart. Sannelig er de effektive i den etaten!

Da er det bare å vente på pengane!

Og i samme tidsrom så kommer feriepengene flommende inn på konto...vet nesten ikke hvordan jeg skal få brukt opp alt sammen? Forslag mottas med takk? :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til tross for at det står på skatteetatens sider at skatteoppgjøret kommer 25 juni så tikket det inn en sms om at oppgjøret mitt er klart. Sannelig er de effektive i den etaten!

Og i samme tidsrom så kommer feriepengene flommende inn på konto...vet nesten ikke hvordan jeg skal få brukt opp alt sammen? Forslag mottas med takk? :w00t:

Hva med en ehm ferie? :omg:

For min del ble det kjøp av ny bil for noen måneder siden så mesteparten går inn i den :-) Ellers går jo mye av det til det "daglige" siden man blir trekt for vanlig lønn neste måned.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Siden jeg trekkes i lønn samme måneden er "nettobonusen" egentlig bare skattetrekket, og i år er ikke det så mye å skryte av (bare fire måneders opptjening fra fjoråret). Og skattepengene går med i nedbetaling av hvitevarer vi måtte ha da vi flyttet (grmfgrmf flytter aldri fra integrert til uintegrert igjen...)

Lenke til kommentar

Hva med en ehm ferie? :omg:

Bestilt og betalt for lenge siden :thumbup:

Ok, bil var et godt forslag. Kanskje benytte sjansen til å bytte inn den gamle kjerra.

Eventuelt kan jeg sette pengene på sparekonto, men det høres fryktelig kjedelig ut.

Haha...juni er en deilig måned :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Sparekonto? Man vet aldri når man får bruk for litt cash ;)

Lenke til kommentar

Men er det noen som har prøvd å hente skatteoppgjøret for å se på det ?

Jeg gjorde det nemlig, fikk pdf-filen ned til nettbrettet lagret som HTM-fil, og finner ikke en jOIOIIJHHJHJJ måte å endre filbetegnelsen på (eller overtalt et program til å lese den som en pdf-fil).

Så som et data-punkt i denne sammenhengen: Har noen fått hentet oppgjøret slik at de faktisk har fått lest det ? (Jeg regner ikke her folk som sitter med "normale" Linux-bokser, de kan selvfølgelig lett omdøpe filer efter behov.)

Lenke til kommentar

Siden jeg trekkes i lønn samme måneden er "nettobonusen" egentlig bare skattetrekket, og i år er ikke det så mye å skryte av (bare fire måneders opptjening fra fjoråret). Og skattepengene går med i nedbetaling av hvitevarer vi måtte ha da vi flyttet (grmfgrmf flytter aldri fra integrert til uintegrert igjen...)

Du får trøste deg med at du får lønn de dagene du tar ut ferie også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...