Arodem Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Utviklingen av Wasteland 2 gjør at det blir vanskelig å lande spillet innen tidsfristen.Torment: Tides of Numenera utsettes til neste høst Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Like overraskende som flo etter fjære, eller dag etter natt. Alle er tydeligvis kjemperedde for å kommunisere ut en deadline for langt inn i fremtiden, så man ljuger og forskyver etter hvert. 1 Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 De må bare ta seg god tid. Mye snadder å kose seg med i mellomtiden. Håper bare Pillars of Eternity ikke blir utsatt så altfor langt over tiden. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Er spent. Til nå synes jeg ikke noen av disse kickstarter-finansierte gjenopplivingene av klassiske rollespill har imponert så voldsomt. Wasteland 2 ser heller ikke ut til å bli så bra som minnene av Fallout og diverse. Dersom Torment og Pillars of Eternity også mislykkes i å leve opp til de gamle klassikerne, så mister jeg litt troen på Kickstarter og spillere egentlig vet hva som er best for dem. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Er spent. Til nå synes jeg ikke noen av disse kickstarter-finansierte gjenopplivingene av klassiske rollespill har imponert så voldsomt. Eh, eneste som har kommet ut er jo Shadowrun Returns, og tilleggspakken Dragonfall som kom tidligere i år er en av de beste klassiske rollespillopplevelsene på mange år. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Eh, eneste som har kommet ut er jo Shadowrun Returns, og tilleggspakken Dragonfall som kom tidligere i år er en av de beste klassiske rollespillopplevelsene på mange år. Det jeg tenkte på var Wasteland 2-betaen og Shadowrun (som ikke var dårlig, men ikke voldsomt bra heller). Gadd aldri å prøve tilleggspakken, den er bedre? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Dragonfall-tilleggspakken slår kampanjen i originalspillet Shadowrun Returns godt ned i støvlene og anbefales sterkt. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Shadowrun Returns har vel så vidt jeg har fått med meg også reparert det grusomme lagringssystemet? Tror jeg skal sette det opp på listen over mulige innkjøp i så fall. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jepp, nå kan du lagre akkurat når du vil. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Wasteland 2 ser heller ikke ut til å bli så bra som minnene av Fallout og diverse.Når spilte du "Fallout og diverse" sist? Er ikke uvanlig at vi "pynter litt" på minnene etter hver som årene går, og vi husker spillene som bedre enn de var. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Wasteland 2 ser heller ikke ut til å bli så bra som minnene av Fallout og diverse.Når spilte du "Fallout og diverse" sist? Er ikke uvanlig at vi "pynter litt" på minnene etter hver som årene går, og vi husker spillene som bedre enn de var. Det var det jeg prøvde å si. Selv om noe var bra for 10-15 år siden, så betyr ikke det at noe tilsvarende med god grafikk vil oppleves som like bra i dag. Derfor er jeg spent på om noen av disse spillene vil være virkelig gode, eller om det er som jeg mistenker: At folk rett og slett ikke vet hva de vil ha. Endret 19. juni 2014 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå