CAT-scan Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kan noen vennligst forklare litt inngående om disse driverne (helst om Ati driverne) Jeg fikk høre om de av noen Halo fantaster (siden driverne angivelig skal fordoble frameraten i spillet), og hvis driverne fungerer så bra som de påstår begynner jeg virkelig å tvile på Ati/Nvidia sine driverteams.... (syntetiske tester er rett og slett ikke viktig i det hele tatt!) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 De er bare lett modifiserte ATi offisielle drivere... Det står på siden hva som er forandret, han gjør sikkert en del tweaks som han ikke skriver og. Du må og huske på at han ikke lager driverene, han forandrer på de. Så ATi og nVidia sine driverteam er nok ganske kompetente Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 om omega driverne dobler fps er jeg ikke sikker på, men var omega driverne som måtte til for at spillet i det hele tatt skulle fungere med mitt ati kort. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 hehe.... jeg fikk faktisk dårligere ytelse med de nyeste omega driverne(leaked) enn med catalyst 3.8 merka det i spill og i 3d mark. installerte catalyst 3.8 tvert igjen! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har ikke sett noe endringer i omega driverene så jeg har godt tilbake tilde offisielle Cataclyst driverene og er meget fornøyd med dem :wink: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Den nyeste Omega-driveren "drepte" UFO Aftermath, får bare "Memory Access Error" både på selve spillet og launcheren. Da var det tilbake til 3.8 på meg også... Har hatt såpass dårlige erfaringer med Omega-drivere til nå at jeg velger å stå over dem i en periode nå. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvis noen av dere faktisk har spilt halo så legger dere merke til at med OMEGA i "halo" dobler faktisk fps'en og mer til. Men dermed ikke sagt at det skjer i alle spill, men det skjer iallefall i halo. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 som sagt av noen andre over.... dette er bare lett "tweakede" ati drivere, så grunnen til at jeg og noen flere har fått dårligere score med omega må være at vi har gjort bedre instillinger/valg selv 8) :wink: merka det i Morrowind. datt ned 5-10fps :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå