9of10 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hei, jeg har ikke abonnement, men er på utkikk etter ett med det beste alternativet for å få internett på mobilen. (Tvillingsim hadde vært ideelt.) Men, kun for en sommerferieperiode / ca 3mnd. Finnes det noen gode løsninger der ute som jeg ikke binder meg opp for, evt som jeg kan si opp innen 3 mnd? Lenke til kommentar
Kris_910 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Er ingen abonnementer som du MÅ binde opp i 12 mnd. Om du går for Telenor, Onecall eller noen andre, så ringer du og sier opp når du ikke skal ha abonnementet mer. :-) 1 Lenke til kommentar
SR13 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) jeg anbefaler talkmore, du kan få tvillingsim og to gratis månedsavgifter om du blir vervet. Gode pakkeløsninger som alle de andre operatørene. (Du kan godt bli vervet av meg om du ønsker det bare send pm) si opp kan du når som helst også. Endret 17. juni 2014 av SR13 1 Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Og husk å sjekke hvordan dekningen er i området du skal til før du kjøper deg noe, 4G og lignende er variabel dekning på ulike steder i landet. OneCall har vel ikke 4G? Om dette er noe du trenger da, selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
9of10 Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Takker for svar folkens, får vel sjekke talkmore for dekning i Norge, så tar jeg jeg kontakt SR13. Tvillingsim hadde vært greit. Det stemmer vel Kris, så får vel finne det som gir best internett for pengene hehe Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Er selv Talkmorekunde, men ville også ha vurdert Chess hvis du skal bruke mye data da det ikke er noen makspris på data over 9.5 gb hos Talkmore. Men sjekk på dekningskart før du evt. bestemmer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå