Isbilen Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) I fjor kjøpte jeg meg mitt første mekaniske tastatur, et Steelseries 7G. Etter et anfall nerdrage fant jeg ut at det tross navnet ikke var like solid som membrantastaturene jeg har hatt, og jeg har vært uten fungerende k-tast en stund. Copy/paste og alt-koder har reddet meg, men nå har også i-en begynt å ta kvelden. Jeg kommer ikke til å kjøpe samme tastatur igjen. Det er jevn motstand på tastene til de bunner, og trykket registreres på halvveien, uten at jeg merker punktet det skjer på. Sikkert topp til 1337-spilling, men ikke for meg. Ellers liker jeg formen og følelsen. Jeg liker også innebygget USB-hub, og at det har PS/2-kobling. Kan dog spare meg for indikatorlysene på num, caps og scroll, som blender meg om kvelden. Krav til neste tastatur er altså: Bra til skriving, brukbart til spill, numpad. Helst ikke noe fancy fjortis-lys. Og ledning, så klart. Endret 17. juni 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Qpad MK-80. God på skriving, god på spill. Du kan dimme vekk lysene i knappene, og du har hub. Du har også full rollover på PS2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå