Joachim_F Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Spillutvikler minnes kansellert prosjekt om monsterjegeren Geralt.The Witcher kunne blitt spill på nittitallet Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kanskje like greit at det ikke ble en ting. Liker PCF og gjengen, men jeg tror CDPR har ytt The Witcher rettferdighet på en måte som Sapkowski kanskje ikke fortjente på nittitallet, da The Witcher var relativt ukjent utenfor Polen, og han selv var mest interessert i å bare cashe inn på lisensiering (de har jo laget filmer og TV-serie og fåglarna vet hva annet også). Jeg tror han kan takke spillene for at oversettelsen av de originale bøkene til engelsk skjøt fart - både han og Glukhosvky. Leste nettopp ut Baptism of Fire, og nå må jeg vel vente et år eller to på neste med mindre jeg leser fan-oversettelsene. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg antar du prøver å være ironisk, men den grafikken der var faktisk temmelig kick-ass i 1997 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Ah savner 90'tallet, en ting som jeg likte med den tiden var at jeg kunne spille flere spill I mange år, enkelte 90'tall spill spiller jeg fortsatt. Et spill var like relevant om det var 5 år gammelt som om det var 1 år gammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå