KompleX Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ja... Jeg lastet ned Halo Demoen idag. Gledet meg skikkelig til å prøve den :-) Men alt ser jo helt sinnsvakt grøtete ut... Er det en Elite eller et tre? Er det en Grunt eller en Ghost? Er det en gruppe marine soldater eller en Warthog? Hva er det her for no? Noe med PC'n min eller med Demoen? Jeg kjører det på 1024*1000 75Hz ingen V-Sync... Vil jo prøve det her da... Så hvis noen vet hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Om du har spilt i 1024*768 i med high details, og fremdeles synes det ser "grapse" ut, så ligger dine krav årevis fremfor dagens teknologi. Grafikken er intet mindre enn vakker. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Enten det, eller så har han et seriøst grafikkproblem. Screenshots? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 ....har du installer alle de nye driverene til Skjermkort, Hk.... ??? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Om du har spilt i 1024*768 i med high details, og fremdeles synes det ser "grapse" ut, så ligger dine krav årevis fremfor dagens teknologi. Grafikken er intet mindre enn vakker. På halo? Dagens teknologi ligger jo ett par år foran halo. Så sånn sett har han vel realistiske forventninger . AtW Lenke til kommentar
joac Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja... Jeg lastet ned Halo Demoen idag. Gledet meg skikkelig til å prøve den :-) Men alt ser jo helt sinnsvakt grøtete ut... Er det en Elite eller et tre? Er det en Grunt eller en Ghost? Er det en gruppe marine soldater eller en Warthog? Hva er det her for no? Noe med PC'n min eller med Demoen? Jeg kjører det på 1024*1000 75Hz ingen V-Sync... Vil jo prøve det her da... Så hvis noen vet hva jeg skal gjøre... Har du ATI radeon kort? det har jeg. Jeg hadde stillt på noen (openGL tror jeg) settings på kortet og da så det ut akkurat slik du beskriver.. Jeg husker ikke helt i farten hva de het, men hvis du sjekker readme filen, så vil du finne problemet beskrevet for radeon 9800 under "Issues" under display eller noe. Det fikset problemet på mitt 9500 også.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Først takk til alle som svarte... : Vet ikke om det var noe med demoen eller PC'n min... Uanestt skaffet meg Fullversjonen på et LAN jeg var på i helgen. Grafikken ser nydelig ut... Ikkeno "grøtete" bilde. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå