Star Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei, Har en vanlig analog skjerm, og en dvi flatskjerm som er kobla til et ATI Radeon 9700 TX. Windows XP utvider bare skrivebordet paa den andre skjermen, hvordan kan jeg faa eksakt kopi? Kloning paa begge skjermene, saa de blir identiske? -- I tillegg; Har et MSI hk k7n2delta islr. Piper som bare det rett som det er i oppstarten. Kjører Twinmos 400 ram. Har satt i nye 266 twinmos nå, det fungerer bedre, men det er fortsatt tendenser til nødvendige restarter, ( henger seg, booter ikke ) Noen som vet? Takk om noen gidder og svare... *star Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det skal vel la seg gjøre hvis du går inn på Display properties, dit du velger oppløsning, velger skjerm nr 2 under Display og fjerner krysset for "Extend my Windows desktop onto this monitor". Var iallfall sånn jeg gjorde det da jeg hadde en prosjektor koblet til TV-ut. Lenke til kommentar
Star Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 skulle ikke utvide men klone... fikk det til! takk allikevel! star* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå