Star Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei, Har en vanlig analog skjerm, og en dvi flatskjerm som er kobla til et ATI Radeon 9700 TX. Windows XP utvider bare skrivebordet paa den andre skjermen, hvordan kan jeg faa eksakt kopi? Kloning paa begge skjermene, saa de blir identiske? star* Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 På Displays Ati-kontrollpanelet er det to små blågrønne knapper for hver skjerm, med de kan du velge om skjermen skal være en klone eller utvidelse. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 God Topice ivertfall... Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 God Topice ivertfall... Det samma tenkte eg. Trudde først han blei angrepet av et ATI-kort. Er mange som ikkje har forstått heilt det med å lage topic Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvis dere mener det er dårlig topic, så varsle heller en moderator, ikke post om det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Overlat modereringa til moderatorene Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå